BU BLOGDA ARA

23 Haziran 2016 Perşembe

Sleek Matte Me Likit Ruj // Velvet Slipper

Bütün kış dudaklarımıza resmen yapışan mat rujlar, yazın gelmesiyle de terkedilmeyecek anlaşılan.Yaza daha çok ışıl ışıl ve açık renkli rujlarla renklendirilmiş dudakları yakıştırıyor olsam da mat rujun duruşu ve kattığı hava bir başka oluyor.Hele ki firmalar birbirinden başarılı mat rujları piyasaya sürdükçe,mat ruj kullanmanın verdiği keyif katlanarak artıyor,ne dersiniz?

Sleek Matte Me Likit Ruj // Velvet Slipper


Mat rujunu denediğim son marka Sleek oldu. Biliyorsunuz ki Sleek markası ülkemizde bir ay öncesine kadar satılmıyordu. Gratis atılım yaparak markayı ülkemize getirmeyi başardı.Daha önce markayı kullanıp memnun kalanları hayli sevindiren bu durum,markayla tanışmak için can atan bizler için de heyecan kaynağı oldu :)

Gratis'in tanıtım amaçlı gönderdiği paketten çıkan bu mat ruj da benim markayla tanışmam için ön ayak oldu. Zaten mat ruj kullanmayı çok sevdiğim için, hemen deneyip çok da sevdiğim rujdan biraz bahsedeyim.Almak isteyenlere ışık tutmuş olurum,malum yaklaşan bayram indirimi içimizi kıpırdatmaya başladı bile.

Sleek Matte Me Likit Ruj // Velvet Slipper

Matte Me -  Velvet Slipper renginde, hafif leylak esintileri var ama dudakta oldukça koyu bordo duruyor. Rujun aplikatörü klasik likit ruj aplikatörlerinden farksız.Tek ince ayrıntı, aplikatörü çektiğinizde ucunda çok fazla ürün birikmiyor olması. Gene de mat ve kalıcı rujları sürerken dikkat edilmesi gereken kural burada da geçerli.Uygulamayı az ürünle,kısım kısım yapmak! Demem o ki aplikatöre gelen ürünü biraz sıyırmakta fayda var. 

Sleek Matte Me Likit Ruj // Velvet Slipper

Rujun sürümü her mat -özellikle koyu olanlarda- rujda olduğu kadar dikkat istiyor.Çok hızlı sabitlendiği için hata yapıldığında toparlamak bir hayli zor. O yüzden hatasız sürmek gerekli. Rujun kalıcılığı da oldukça iyi,yağlı bir şey yemediğiniz sürece silinmiyor. Silinmeye başladığında da dudağın iç kısımlarından başlıyor. Bardağa transfer olmuyor mesela,ya da elinizle dudağınıza dokunduğunuzda lekelenme yapmıyor. Dudakları her mat ruj gibi bir miktar kurutuyor ama, gerginlik hissi yaratmadığından rahatsız etmiyor. Çizgilere dolma problemi bu renkte yaşanmıyor.Açık renkliler de belki bu sorunla karşılaşılabilir. Rujla ilgili tek sıkıntı ruju tazelemek gerektiğinde, üst üste sürülürse alttaki ruj dökülme yapıyor. Tazeleme yapılacağı zaman alttaki ruju olabildiğince silip, tekrar uygulama yapmak gerekiyor. Islak mendille kolayca yapılabilecek bir işlem ;) Bir de bu ruju sürerken dudak kalemi kullanırsanız şahane olur! Kadife gibi görünen, kusursuz hatlara sahip ruj uygulamasını yapmak bu rujla mümkün!

Sleek Matte Me Likit Ruj // Velvet Slipper


Herhangi bir kokusu ya da tadı olmayan ve oldukça başarılı bir ruj olan Matte Me Velvet Slipper'i ve diğer renklere, Gratislerden edinebilirsiniz.Sizin Matte Me'niz hangisi?

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Kesinlikle Birthday Suit :) Bu rengi kışa sakladım, elim yazın kullanmaya gitmedi. Ama Sleek Matte Me rujları genel olarak beğendim ben de. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ben sevdim bu rengi fena değilmiş ama mat rujlarda tercihim hala golden rose...

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu rujları merak ediyorum indirimini bekliyorum, en popüler rengi olan Birthday Suit'te gözüm var :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)