BU BLOGDA ARA

10 Mayıs 2016 Salı

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü

Yazın kendini göstermesiyle açık ayakkabılar,bir çoğumuzun ayakkabılıklarındaki yerini aldı bile.Bu tarz ayakkabıların gün yüzüne çıkması, malum bikini diyeti gibi ayak bakım işini ciddiye almak anlamına geliyor çoğumuz için. 

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü

Vücudumuzun tüm fiziksel yükünü çeken ayaklarımıza her zaman özen göstermemiz gerekiyor ama eminim ki benim gibi ayak bakımını ihmal eden yüzlerce kadın var. Ayak bakımı ihmal edilince zamanla topuklarda sertleşmeler, çatlaklar ve bazen daha kötüsü nasırlar kaçınılmaz oluyor. Düzenli nemlendirme ile önemli ölçüde önlenebilecek bu gibi sorunlar, ortaya çıktıktan sonra maalesef nemlendirme ile çözülemiyor. Nemlendirme öncesi topukları ölü deriden arındırmak gerekiyor. Bu iş için çeşitli araçlar var, benim ise en büyük yardımcım Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü!

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü

4 tane kalem pille çalışan bu elektronik cihazın değişebilir, yıkanabilir bir başlığı ve tek hız kademesi var.Cihaz başlığının dönme hızı çok ideal olduğu için başka bir seçeneğe de zaten ihtiyaç kalmıyor. Ayakları yıkayıp kuruladıktan sonra, sorunlu bölgelerde cihazı bastırmadan gezdirerek ölü derilerin pul pul döküldüğünü görebilirsiniz.Aynı yerde bir kaç saniyeden fazla tutmamak şartıyla uygulamayı dilediğiniz kadar tekrarlayabilirsiniz. Ben,tek seferde uzun süreli kullanımdan çok, sık ve kısa süreli kullanıyorum. Haftada 2-3 kez - ihtiyaç duyarsam daha fazla- banyodan önce bu ürünü kullanıp, daha sonra yıkadığım ayaklarımı nemlendirerek, ayak bakımımı tamamlamış oluyorum.Topuklarım şu anda daha pürüzsüz,çatlak görünüm ve takılan sinir bozucu pütürlü yüzeyden neredeyse eser kalmadı. Açıkçası bakımını ihmal ettiğim zaman,çok da vicdan yapmıyorum çünkü topuklarımı kolayca toparlayabileceğimi biliyorum :)

Cihazın başlığı yanındaki düğmeye basarak çıkarılıyor, su altına tutarak kolayca temizleniyor. Kullanım sıklığına bağlı eskiyen başlık, tek satılan yedek başlıklarla değiştirilebiliyor. Böylece uzun yıllar boyunca cihazı kullanabilirsiniz.

Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü

Cihazın fiyatı ben aldığımda 69 Tl idi,biraz pahalı ama gerek kuru kullanıma uygun olması, kullanım ömrünün uzun,kullanımının pratik olması gerekse işini iyi yapması açısından benim için bu fiyatı hak ediyor. Bu tarz bir cihaz almayı düşünüyorsanız, Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsünü değerlendirebilirsiniz.

Sevgiler..

1 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)