BU BLOGDA ARA

6 Mayıs 2016 Cuma

Rival de Loop Quick Dry Oje Kurutucu Sprey

Oje sürmeyi çok çok seviyorum ama bazı ojeler öyle zor kuruyor ki felç geçirmemek elde değil.Gün içinde oje sürmeye vaktim olmuyor, gece yatmadan önce sürünce de yatağa robocop gibi girmek gerekiyor. Hemen uykuya dalmazsam, oje de 8 milyon saatte kurumazsa şansım var demektir, yastık izi olmadan ertesi güne kavuşuyoruz.

Rival de Loop Quick Dry Oje Kurutucu Sprey

Zamanı kısıtlı ve savunmasız kalmayı kısa süre sindirebilecek :)  kadınların imdadına oje kurutucu spreyler yetişiyor. Benim kullandığım en iyi oje kurutucu şurada bahsettiğim Yves Rocher oje kurutucu.O miadını doldurunca,yeni bir şeyler denemek istedim ve Rival de Loop markasına ait Quick Dry Spreyi aldım. Miniminicik bir kutuda 6. 90 Tl'ye satılan ürün mis gibi yasemin kokuyor,böylece ilk artı puanını boğmayan kokusuyla benden almış oluyor.

Rival de Loop Quick Dry Oje Kurutucu Sprey

Ojeyi sürdükten sonra yirmi saniye bekleyip, yeterli uzaklıktan tırnaklarınıza püskürtüyorsunuz. Ta daaa! İki dakika sonra ojeniz kurumuş oluyor. Ojenin parlaklığını almıyor,yani ojenin doğasında herhangi bir değişiklik meydana getirmiyor. 

Rival de Loop Quick Dry Oje Kurutucu Sprey

Ürünün tek kusuru minik olması(50 ml).Sık oje değiştiriyorsanız ve bol kepçe bir insansanız - benim gibi- kısa sürede biter. Aman neyse, stoklamak bizim işimiz, para da zevkime kurban olsun derseniz ne ala! Alın alın kullanın,tavsiyemdir :) 

Sevgiler..

4 yorum:

  1. O kadar Rossmann a gittim hiç görmedim sonraki gidişimde mutlaka bakacağım

    YanıtlaSil
  2. Sprey kurutucular gerçekten çok çabuk bitiyor ve benim şimdiye kadar kullandıklarım hep tırnak etinin epey kurumasına yol açtı. Bunda öyle bir sorun oluyor mu?

    YanıtlaSil
  3. be de flormar kullanıyorum şu an ama bitince denerim bunu...

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan, rvl oje kurutucuyu ilk kez gördüm

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)