BU BLOGDA ARA

13 Mayıs 2016 Cuma

Rimmel London #insta Flawless Perfecting Radiant Skin Tint // Mükemmelleştiren, Aydınlatan Renkli Makyaj Bazı

 Rimmel London markası benim en sevdiğim uygun fiyatlı  marka diyebilirim. Her yeni çıkan ürünü denemek istiyorum. Mesela meşhur Wake Me Up fondötenini cilt tipime uygun olmadığını bildiğim halde alıp bir kez denemişliğim var. 
Şuanda da marka oldukça iddialı ürünler piyasaya sürüyor.Biz kozmetik aşıklarının payına da, ürünleri bunları alıp kullanmak düşüyor haliyle.

Rimmel London #insta Flawless Perfecting Radiant Skin Tint // Mükemmelleştiren, Aydınlatan Renkli Makyaj Bazı

Geçtiğimiz günlerde raflarda yer alan #insta Flawless Perfecting Radiant Skin Tint, piyasaya bomba gibi düştü diyebilirim. Şimdiden alanı da seveni de çok. Elimde bir çok makyaj bazı olmasına, hatta çok da makyaj bazı insanı olmama rağmen kayıtsız kalamadım. Gittim aldım, pişman da olmadım.

Ambalajı oldukça sevimli ve albenili olan ürün renkli nemlendirici ayarında bir makyaj bazı. 007 Dark Medium ve 006 Light Medium olmak üzere iki rengi var. Şimdi renkli makyaj bazı mı olur diyeceksiniz, yapmışlar çok da güzel olmuş! Bu makyaj bazının vaadleri mükemmelleştirmek (woow), aydınlatmak ve nemlendirmek, çok iddialı değil mi?

Rimmel London #insta Flawless Perfecting Radiant Skin Tint // Mükemmelleştiren, Aydınlatan Renkli Makyaj Bazı

Bendeki sarı alt tonlu bir rengi olan ligt medium. Ürünün yapısı oldukça hafif, cilde kolayca dağıtılıyor. Nemli bir bitişi var. Cildim yağlı olduğu için sorun yaratır sandım fakat, 'parlak' görüntü vermiyor, o yüzden rahatsız olmadım. Ürün cilde uygulandığında hafif bir renk veriyor, cilt tonunu eşitlemekte oldukça başarılı. Gözenek görünümünü hafifletiyor,leke ve sivilcelerin görünümünü silikleştiriyor. Cilde anında aydınlık ve canlı görünüm veriyor, yorgun görünümden bu kadar kolay kurtulmak çok güzel! 

Rimmel London #insta Flawless Perfecting Radiant Skin Tint // Mükemmelleştiren, Aydınlatan Renkli Makyaj Bazı

#insta Flawless Perfecting Radiant Skin Tint, cildi makyaja çok güzel hazırlayan bir baz. Kusurları göz önünden anında siliyor dolayısıyla pürüzsüz yüzeye uygulanan fondötenden maksimum verim almayı sağlıyor. Ayrıca fondöteni güzel tuttuğu için, fondötenin kalıcılığını da 2-3 saate kadar uzatmış oluyor. Diğer uygulanan ten ürünlerinin de kalıcılığını arttırdığını söyleyebilirim. 

Nemlendirme konusunda ise başarılı.Yağlı ciltler için fondöten kullandığım için parlama sorunu yaşamadım. Sivilcelenme ya da alerjik reaksiyon gibi problemlerle de karşılaşmadım. 

Rimmel London #insta Flawless Perfecting Radiant Skin Tint // Mükemmelleştiren, Aydınlatan Renkli Makyaj Bazı

Rimmel London #insta Flawless Perfecting Radiant Skin Tint // Mükemmelleştiren, Aydınlatan Renkli Makyaj Bazı

Sonuç itibariyle 15-17 Tl gibi bir fiyata alınabilecek çok başarılı bir makyaj bazı. Cildiniz çok kusurlu değilse, üzerine bir pudra geçerek, günü kurtarabilirsiniz. Ben bittikçe alınacaklar listesine #insta Flawless Perfecting Radiant Skin Tint'i ekledim bile! 

Sevgiler..

5 yorum:

  1. ben de yeni kullanıyorum şimdilik sevdim diyebilirim..

    YanıtlaSil
  2. makyaj bloglarının olumlu yorumları sayesinde kullanmaya başladığım ve elimden düşürmediğim bir ürün :)

    YanıtlaSil
  3. Kuru ciltlilerin bayılacağından emindim de yağlı ciltleri kestiremiyordum; senin de beğenmene çok sevindim! Benim bir tüp bitti, ikinciyi kullanıyorum ^_^ Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Ne zaman gitsem kalmamış oluyor :/ İnat ettim bulup alacağım :D Seveceğimi düşünüyorum bende =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)