BU BLOGDA ARA

3 Haziran 2016 Cuma

Essence Soo Glow! Krem Aydınlatıcı // 20 Bright up Your Life

Aydınlatıcı kullanma işinde oldukça acemiyim. Sadece iki tane aydınlatıcım var zaten.Birisi çok severek kullandığım The Balm Mary Lou Manizer, bir tanesi de bugün bahsedeceğim essence Soo Glow! Adydınlatıcı. 

Essence Soo Glow! Krem Aydınlatıcı // 20 Bright up Your Life
Aydınlatıcının bendeki rengi 20 numara Bright up Your Life. Pembe alt tonlu sedefli ama simli olmayan bir aydınlatıcı. Kremsi yumuşacık bir yapısı var.Krem olmasının en büyük avantajı tozutmuyor olması. İkinci bir avantajı ise kolay ve kontrollü uygulanabilir olması. Parmaklar yardımıyla, stiplling fırçayla ya da süngerle uygulama yapmak mümkün. 

Essence Soo Glow! Krem Aydınlatıcı // 20 Bright up Your Life

Ben genelde parmaklarımla aldığım ürünü, uygulamak istediğim bölgeye - elmacık kemiğimin üstüne, kaş kemiğime kadar 'C' şeklinde - uyguluyorum ve nemli süngerle tampon hareketlerle dağıtıp,uygulamayı bitiriyorum.Uygulama öncesi kremsi olan aydınlatıcı, uygulama sonrası pudraşalarak sabitleniyor. Strobing makyajın trend olduğu şu dönemde, ıslak ve aydınlık görünümü essence Soo Glow! Aydınlatıcı ile elde etmek mümkün. Kalıcılığı gayet iyi. 


Essence Soo Glow! Krem Aydınlatıcı // 20 Bright up Your Life

Fiyat performans açısından oldukça başarılı, bir aydınlatıcı  essence Soo Glow! Ben renk olarak sarı alt tonlu ürünleri tercih ettiğim için çok sık kullanmıyor olsam da, kullandığım zamanlarda sonuçtan memnun kalmadığımı söyleyemeyeceğim! Sanırım 10 TL'ye alınacak oldukça başarılı bir ürün, siz ne dersiniz? 

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Çok farklı yorumlar okudum bu aydınlatıcı ile ilgili ama fiyatına göre iyi iş çıkarıyor gibi... ben bu aralar hayallerimdeki aydınlatıcıyı buldum. Güle güle kullan Gonca'cım :)

    YanıtlaSil
  2. Essence ürünlerini fiyat performans açısından iyi buluyorum. Bu ürünün tozutmaması da güzelmiş iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  3. bu ürünü hiç bi yerde bulamıyorum internetten alan varsa yardımcı olabilir mi lütfen

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)