BU BLOGDA ARA

4 Mayıs 2016 Çarşamba

Daily Heels

Günlük yaşantısına topuklu ayakkabıları adapte etmiş hemcinslerime çok özeniyordum. Çünkü ben tam bir düz ayakkabı insanıyım.Ayaklarımın rahatlığına çok düşkünüm çünkü.Yürürken kafamın ayaklarımda olmasını, ya da ha düştüm ha düşeceğim telaşını yaşamak istemiyor(d)um. Buna rağmen topuklu ayakkabılara bakıp iç geçirmekten de hayli sıkılmış olduğum için, rahat ve yüksek topuklu ayakkabı arayışına girdim. 


Bana hitap eden ayakkabılar genelde Deichmann mağazalarında bulunduğu için, uğrak mekanımdır. Oradan aldığım onlarca ayakkabım var. Bu kış önce kalın topuklularla, günlük yaşantıma topukluları dahil ettim.Daha sonra indirim döneminde bir kaç ince topuklu bot alarak yoluma devam ettim.Şimdi topuklu ayakkabıyla koşacak kıvamdayım :)  


Burun ve topuk dekolteli,kalın topuklu bu ayakkabıyı da Deichmann'dan aldım. Eğer parmak dekoltesi olan bir ayakkabı alacaksam, burun açıklığının fazla olmamasına özen gösteriyorum.Ayak parmaklarım biraz fazla uzun olduğu için, geniş açıklığı olan ayakkabılar ayaklarımı olduğundan çirkin gösteriyor.Topuklarınızın görüntüsüyle de aranız iyi değilse kalın bantlı ayakkabıları tercih ederek dikkati daha çok bileklerinize yöneltmiş olursunuz. Bu da benden küçük bir tüyo olsun. 







Bu mevsimde yırtık kotunuzu beyaz t-shirt ve blazer ile kombinlemek, bir de ayağınızı uygun topuklunuzu bulduysanız, oldukça keyifli! 


Photos by: Didem Baskın Embleton 

Blazer & Jean : Olgun Orkun
T-shirt : Yards 
Çanta: Koton
Ayakkabı: Deichmann


Sevgiler.. 

3 yorum:

  1. Ayakkabılara bayıldım!! Tarz da harika olmuş Gonca'cım, süpersin!!!

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş güle güle giy :-))

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, bayıldım. Ben de hiç topuklu ayakkabı giyemeyengillerdenim :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)