BU BLOGDA ARA

24 Mayıs 2016 Salı

Bittikçe Aldığım / Alacağım 7 Ürün

Her zaman spontane ürün yorumu yazmak beni ve okumak da tahmin ediyorum sizi sıkıyor. O yüzden bugün size eğlencelik bir yazı yazmaya karar verdim. Bittikçe aldığım ve bitince kesinlikle alacağım 7 üründen bahsedeceğim. 


Herhangi bir kategori seçmedim.Yüz ve göz makyajımı yaparken mutlaka kullandığım ve çok sevdiğim 7 ürüne yer vermek istedim.



1.RİMMEL LONDON LASH ACCELARETOR ENDLESS MASKARA: Bu maskaraya tabir yerindeyse bayılıyorum.Plastik çıkıntılı fırçası, dozunda akışkanlığı ile ilk ve önemli puanları topluyor. Kirpikleri güzel tarayıp, yapıştırmadan uzatıyor. 

2.GOSH FOREVER KALEM FAR /SİLVER ROSE : Bu kalem far yumuşacık yapısı, kolay sürümü ve rengi ile gönlümü fethetti. Rengini çabucak veriyor. Ben genelde bu farın üzerine gri/füme toz farlar uygulayarak kullanıyorum.Bu farın ışıltısından faydalanmış oluyorum. İlk indirimde bir tane edinebilirsiniz .Ben öyle yapacağım :) 

3.NOTE FULL COVERAGE KAPATICI: Bu ürünü bir sevip bir sevmediğimden bahsetmiştim. Daha iyisini bulana kadar favorim kendisidir Zaman zaman çizgilere dolma yapıyor olsa da, gerek yapısını gerekse verdiği aydınlık görüntüyü ve kapatıcılığını seviyorum.Daha çok detay için şuraya lütfen. 


4.ALİX AVİEN EYELİNER PEN: Kaç kere aldığımı unuttum gerçekten.Yedeği mutlaka olan favor ürünlerimden birisi bu kalem eyeliner. Simsiyah parlak bir rengi var. Sürümü gayet rahat.İstediğiniz incelikte/kalınlıkta bir eyeliner çekebilirsiniz, bu kaleme hükmetmek çok kolay.Kalıcılığı da gayet iyi olunca almayalım da ne yapalım? Daha fazla detay burada.    


5.THE BALM HOT MAMA ALLIK: Daha henüz bir allık bitirme başarısı gösteremedim ama, Hot Mama benim elimin çoğunlukla gittiği tek allık.Tende duruşu o kadar güzel ki, şeftali tonlu en güzel allık diyebilirim.Abartılı olmayan ışıltısı tene güzel ve aydınlık bir görüntü veriyor. Kalıcılığı ise oldukça iyi.Bitince kesinlikle tekrar alırım! Bence bir kadının makyaj çekmecesinde mutlaka bir Hot Mama olmalı. Dahasını okumak için şuraya tıklayabilirsiniz.  

6.REVLON COLORSTAY FONDÖTEN: MAC Studio Fix Fluid'den sonra kullandığım en başarılı fondöten Revlon Colorstay Fondöten kesinlikle. Kalıcılığı,kapatıcılığı, parlama yapmaması ve ten rengime uyumu gerçekten çok çok başarılı. Bir yedeğini mutlaka bulundurduğum Revlon indirimlerinde elimin ilk gittiği ürün olan bu fondöten hakkında daha fazla detay okumak için için tık tık.

7.GOLDEN ROSE MAKYAj BAZI: Kullandığım ilk makyaj bazı bu makyaj bazı oldu. Ten makyajını o kadar güzel tutuyor ve sabitliyor ki vazgeçilmezim oldu diyebilirim. Makyaj bazı kosunda bir miktar cahil olduğum için başka maceralara atılmayıp bu makyaj bazıyla yoluma devam edeceğim.Ama önerilerinizi alırım :) Golden Rose Makyaj Bazı hakkında yazdığım yazı burada

Sizin bu ürünler arasında favorileriniz var mı? Ben de şu ürünü çok seviyor ve sürekli alıyorum dediğiniz ürün hangisi? Paylaşın benimle, önereceğiniz bir ürün olursa da yorumlarınıza iliştirmeyi unutmayın..

Sevgiler..

15 yorum:

  1. Rimmel Lash Accelerator'ı son zamanlarda görmüyorum sanki raflarda... Gosh'un metalik kalem serisi ise kaldırıldı ne yazık ki :/ Revlon fondöteni iyice merak etmeye başladım, bir ara alınacak gibi geliyor ama hayırlısı. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geçen Watsons indiriminde aldım Başak'cım. Ama Gosh'un kalem farları neden kaldırılmış,her başarılı ürünün sonu bu mu olmalı yani:( Revlon fondöteni alll!!!

      Sil
  2. Revlon Fondöteni çok seviyorum ve bittikçe alıyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok sevilesi bir ürün :)

      Sil
  3. Note kapatıcı ve Alix Avien eyeliner' a bakacağım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinden de memnun kalacağından eminim :)

      Sil
  4. golden rose makyaj bazı mutlaka denemek istediğim ürünler arasında...

    YanıtlaSil
  5. Aaa Gosh farlardan alamadan kaldırılmış. Mat gelenler de kaldırılmadan mutlaka almalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hakikaten kötü haber bu, fenalardayım :(

      Sil
  6. Aynen bu tekdüze ürün yorumlarını okurken ben de çok sıkılıyorum bu yazı çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Revlon Fondöteni mutlaka alacağım sanırım :)

    YanıtlaSil
  8. Alix avieni ben çok sevemedim. ama sanırım bu benim kendi beceriksizliğimden kaynaklanıyor :) Jel eyeliner insanıyım ben.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)