BU BLOGDA ARA

28 Mayıs 2016 Cumartesi

Artdeco Wonder Lash Maskara

Gözleri ön plana çıkarmanın en kolay yolu,kuşkusuz kirpiklere uygulanan etkili bir maskara. Maskaranız ne kadar iyi olursa göz makyajınız o kadar gösterişli oluyor. Favori bir kaç maskaram olsa da yeni markaların maskaralarını ya da bilindik markaların farklı maskaralarına şans vermeyi seviyorum.

Artdeco Wonder Lash Maskara

Hobi parfümeride satılan - yani sadece orda gördüm- Artdeco markası dikkatimi çekince en kolay denenebilir ve sonuç alınabilir ürün olması dolayısıyla bir maskara atıverdim sepete. Bir çok çeşidi olan maskaranın ben Wonder Lash olanını tercih ettim.Tercih etmemdeki en büyük etken maskaranın fırçası oldu.Kirpiklerim uzun olduğu için maskaralar konusunda pek sorun yaşamıyorum. Plastik ve uzun çıkıntılı fırçası olan maskaralardan genelde iyi sonuç alıyorum.

Artdeco Wonder Lash Maskara

Artdeco Wonder Lash Maskaranın fırçası da tam sevdiğim gibi.Uzun ve plastik çıkıntıları var.Bu tarz fırçalar kirpikleri çok iyi tarıyor ve kirpiklerin uzun görünmesini sağlıyor.Tam da sevdiğim şey! Maskaranın yapısı akışkan sayılır.Islak ıslak bir his veriyor. Simsiyah bir rengi var.İlk uygulamada kirpikleri çok güzel tarayıp ayırıyor ve uzatıyor. İkinci ve hatta üçüncü katı -biraz dikkatli uygulamak şartıyla- uygulamak mümkün. Eğer dikkatsiz bir uygulama yaparsanız kirpikleriniz yapıştırabilir. 

Artdeco Wonder Lash Maskara

Kat kat uygulama yapılmasına rağmen kirpiklerde ağırlaşmaya sebep olmuyor. Gün içinde akma dökülme problemi yok.Kirpikleri uzatıyor ama hacim verip dolgunlaştırdığını söyleyemeyeceğim.Ben genelde bu maskarayla kirpiklerimi ayırıp uzatıyorum.Sık kılları olan tombik fırçalı bir masakarayla da ikinci bir kat uygulayıp kirpiklerimi dolgunlaştırıyorum. 

Artdeco Wonder Lash Maskara

Artdeco Wonder Lash Maskaranın size verebileceği uzun ve tek tek ayrılmış kirpikler. Eğer sizin istediğiniz de bu ise bu maskaraya şans verebilirsiniz.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Eskiden Douglas'ta satılırdı sanırım 2014 ortalarında çekildi.. Şimdi Hobilerde oluyormuş, İstanbul' da hobi var mı acaba?

    Ben fondoteninden çok çok memnunum. Bakmadıysan aklında olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. ilk kez duydum maskarasını canım farlarını çok övüyorlardı ama maskarasının da fırçasını begendim umarım görürüm

    YanıtlaSil
  3. Bu tür fırçalarla benim kirpiklerim de iyi anlaşıyor. Ben de bu aralar Koton Volumising Mascara üstüne Maybelline Lash Sensational kullanıyorumve sonuç direkt takma kirpik :) Öperim!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)