BU BLOGDA ARA

20 Nisan 2016 Çarşamba

So Romantic!

Merhabalar! Sanırım altından kalkıp kalkamayacağımdan emin olmadığım bir serüvene başlıyorum! Stil postu yazmak benim fikrim değil aslında, son zamanlarda kıyafetlere biraz fazla düşkünüm ve takip ettiğim moda bloglarından aldığım tüyolarla bir tarz değişikliğine gittim.Yeni tarzım bir çok kişi tarafından beğenildi, ve sevgili hocam tarafından da stil postlarına dönüştü! 


Hocamın beni desteklemesi ve fotoğraflarımı çekmeye gönüllü olması en önemli etkenken, ben de bu cesaretle daha ulaşılabilir markaların, daha makul fiyatlı ürünleriyle gündelik nasıl giyinilir sizlerle paylaşmak istedim. Umarım serüvenim sizin de desteğinizi alır ve ben de bu yolda keyifle yürürüm.


Topuklu ayakkabı giymeye bu sene başladım.Ve topuklu ayakkabının kadını asil gösterdiğini düşünüyorum.


Romantik ve uçuş uçuş bluzlar bu sene çok moda.Benim de en sevdiklerim arasında bu ince ve uçuş uçuş bu bluzlar var! En sevdiğim dekolte ise omuz ve sırt dekoltesi kuşkusuz. 




Photos by: Didem Baskın Embleton 

 Fotoğraf çekimlerinde biraz zorlandım açıkçası,poz verme konusunda biraz özürlüyüm. Ayakta verdiğim pozlarda da birazcık sopa gibi durduğum için onları paylaşmak istemedim.Daha estetik duruşlarla yeni postta görüşeceğiz :) 

Sevgiler..


Bluz: Koton
Pantolon: LCW Teen (burada)
Ayakkabı: Deichmann ( burada)
Çanta:Matmazel (Eski Sezon)
Saat: Koton


10 yorum:

  1. Benim gibi pencere, dantel, işlemeli, karpuz, yarasa... ne tarz kol varsa düşkün biri için harika bir bluz seçimi olmuş.
    Ayakkabılar çok güzel ama esas pantolon benim için süper oldu. Çünkü uzun zamandır uygun fiyatlı kot arıyorum. Kota bayıldım muhtemelen benim üzerimde senin gibi durmayacak kilodan dolayı ama kotsuz da olmuyor maalesef. Havalar fazla ısınmadan almalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LCW'nin Teen bölümünü çok seviyorum, uygun ve güzel jeanler var.Faydalı olduğuna sevindim :)

      Sil
  2. Ayakkabına ve sana bayıldım bence sen zarifsin'':)

    YanıtlaSil
  3. Bence bu seriye devam etmelisin, gayet başarılı olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunla motivasyonumu artırdın :)

      Sil
  4. çok beğendiiim:)bluz kotonun yeni sezonundan mı, hiç görmedim onu mağazada..bu arada devam etmelisin stil postlarına takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bluz yeni sezon. Bende buradaki iki kotondan sadece birinde gördüm sonuncuyu aldım her bedenden bir tane gelmiş. Motive ettiğin için teşekkürler :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)