BU BLOGDA ARA

19 Nisan 2016 Salı

Note Full Coverage Concealer // 01 Ivory

Sizin de bazen sevip bazen sevmediğiniz ürünler var mı? Note Full Coverage Kapatıcı benim için tam da böyle bir ürün!


Göz altlarım çok problemli değil, sadece çillerim ve hafif çizgilenmeler var.Çok yorgun olduğumda da hafif bir morarma/koyulaşma oluyor o kadar. Note'un bu kapatıcısını aslında daha çok aydınlatıcı etkisinden yararlanmayı planlayarak almıştım. O yüzden en açık rengini tercih etmiştim.Zaten ürün yelpazesi biraz sıkıntılı.Renkler aşağı yukarı aynı ve sarı alt tonlu.
Ivory rengi ise tam bir krem rengi. Ürünü göz altlarıma ters üçgen şeklinde sürüp, ıslak süngerle dağıtıyorum.Göz altlarım anında aydınlanıyor, fresh bir görüntüye sahip oluyor.Erken kalkmanın ve uykusuzluğun etkisini hemen ortadan kalkıyor.Kapatıcılığı çok sorunlu göz altları için yeterli gelir mi bilemiyorum, çünkü çok sorunlu göz altları için krem ve daha yoğun yapılı ürünler daha uygun olur diye düşünüyorum. 


Benim göz altlarım için kapatıcılığı gayet yeterli. Buraya kadar her şey yolunda.Ürünle gayet güzel anlaşıyoruz,sevip sevmeme konusundaki kararsızlığıma gelelim. Çizgilere dolma problemi var, ilginçtir ki bazen bu sorunla karşılaşmıyorken bazen de gözüme batacak kadar sıkıntı yaratıyor.
Farkettim ki altına uyguladığım nemlendirici ürünün bu konuda çok büyük etkisi var. Göz altlarımı iyi nemlendirdiğimde çizgilere dolma problemini minimal düzeye iniyor. Ayrıca transparan bir pudrayla sabitlediğimde de ürünü seviyorum.Sabitlemeden ya da nemlendirmeden kullandığımda ise anlaşamıyoruz.
Çizgilere dolma probleminden bahsediyorum fakat bir detaya değinmem gerekiyor.Sürdüğümde hemen karşılaştığım bir problem değil bu.Yaklaşık 5-6 saatin sonunda başlıyor.


Ürünün şişesi sert plastikten, şık ve sade. Aplikatörü kullanıma uygun, pratik. Aplikatörü çıkardığım zaman, aplikatörde bulunan ürün iki göz altıma da yeterli geliyor. 


Note Full Coverage Concealer genel olarak fiyat performans açısından değerlendirildiğinde ve uygun kullanıldığında başarılı bir ürün. Benim ikinci şişem. Her gün kullanarak sanırım 2 ay gibi bir sürede bitirdim ilk şişeyi. 22 TL gibi bir fiyata alınabilecek iyi bir ürün. Renk skalası da genişletilirse bir çok kişiye hitap eder diye düşünüyorum.

Sevgiler..

9 yorum:

  1. Bu ürünle ilgili hislerimiz aynı Gonca! İlk kullandığım tüpe bayılmışken, ikinci tüpte hiç aynı performansı yakalayamadım. Hatta formül mü değişti diye firmaya sordum, güye değişmemiş. İKinci tüp de bitip, çüncüde seninle aynı hisleri yaşayınca yok dedim, artık almam. İLişkimiz böyle bitti. Halbuki o ilk tüpte aradığım concealerı bulmuştum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şimdilik destekleyerek kullanıyorum Başak'cım, ama sevmediğim anlarda oluyor dediğim gibi.

      Sil
  2. Ne kadar acil renkli bir aydinlatico ya ben çok beyaz tenliyim ve scik renkli bor kapatici ariyorum. Nereden temin ettiğini öğrenebilir miyim canim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann ve Watsons'ta bulabilirsin :)

      Sil
  3. ben 03 numarayı almıştım fena değil çizgilere dolmuyor bende pek ama çok nemlendiriyorum ben göz altımı çift krem sürüyorum belki de ondandır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendirmeden ve sabitlenmeden doluyor malesef :(

      Sil
  4. Fena bir ürün değil aslında ama bende tam rengimi denk getiremediğim için sık kullanmıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk konusu gerçekten sıkıntı, skalayı biraz geniş tutabilirler..

      Sil
  5. Ben de 3 numarasını kullanıyorum benim sevmediğim yanı da uyguladıktan sonra toz toz görüyorum sanki yani kuru geliyor ve çok çabuk sabitleniyor rahat dağıtamıyorum.Bitirince bir daha alacağım bir kapatıcı değil kesinlikle.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)