BU BLOGDA ARA

5 Nisan 2016 Salı

Maybelline Colossal Kajal Extra Black Göz Kalemi & Master Precise Eyeliner

Zaman zaman çeşitli şeyleri almayı takıntı haline getiren bloggerınızın yeni kozmetik takıntısı : eyelinerlar. Hali hazırda favori eyelinerlarım var fakat yeni ürünler denemek konusunda oldukça hevesliym. Son zamanlarda 2 farklı markanın 3 farklı eyelinerını aldım. Bunlardan birisi de Maybelline Master Precise Eyeliner.

Eyeliner konusunda tek sabit fikrim kalem şeklinde olması. Jel eyelinerları kullanmaktan pek hoşlanmıyorum. O yüzden hep keçe uçlu eyelinerları deniyorum.


Keçe uçlu eyelinerlerda karşılaşılabilinecek en önemli problemlerden biri, ucun çok uzun ve yumuşak olması. Örneği burada.. Maybelline Master Precise Eyeliner Pen'in ucu ise ideal boyutlarda ve yumuşaklıkta. Tek seferde istediğiniz kalınlıkta bir hat oluşturabilirsiniz. Kalemin bastırınca yayılmıyor olması sürüm konforunu artırıyor, çok sert olmadığı için de göz kapağını tahriş etme olasılığı yok.
Ürün uca kolayca geliyor, rengi yeterince siyah ve parlak. Sürdükten sonra kısa sürede sabitleniyor. Akma, dağılma yapmıyor (Yağlı göz kapakları için durum değişebilir)  ama eyelinerın kuyruk kısmında gün sonunda hafif bir solma oluyor. Çıkarırken de zorlamayan bir eyeliner, sevilebilirliği yüksek :)


Maybelline Colossal Kajal Extra Black Göz Kalemi: Asansörlü sistemi olan kalemin ucu çok yumuşak.Tabiri caizse göz içinde yağ gibi kayıyor. Rengini kolay veriyor ve simsiyah bir hat oluşturuyor. Kullandığım en siyah göz kalemi diyebilirim. Kalıcılık konusunda ise 12 saat -benim gözlerim için- oldukça iddialı bir vaat olmuş. 4 saati zorluyor ama daha fazlası değil.Zaman geçtikçe göz pınarlarına dolma, kirpik diplerine akma problemi bu kalemde de var.Ama genel olarak kullandığım diğer göz kalemlerine göre çok çok başarılı.



En doğru göz kalemini henüz bulamamış olsam da, severek kullandığım eylinerlara bir yenisi eklemiş bulunuyorum. Aranızda bu ürünleri kullananlar var mı? Farklı görüşü olan? 

Sevgiler..

10 yorum:

  1. maybelline keşke o kalemin kahve rengini ya da mürdüm tonunu çıkartsa ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mürdüm güzel olabilirdi gerçekten :)

      Sil
  2. Simsiyah ürünleri çok seviyorum ama ben kesinlikle jel eyeliner insanıyım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simsiyahlık konusunda düşüncelerimiz aynı!

      Sil
  3. Collosal olanı deneyip aktığı için sevmedim; ama eyeliner aklımda olsun! Ben şimdi NYX'in matte liquid eyeliner'ını deniyorum, efsane olabilir, benden söylemesi :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyeliner başarılı, bu göz kalemi sorunun nasıl çözeceğiz biz canikom?

      Sil
  4. Eyelinerı seviyorum ama o kajal kalem de akma sorunu ! :@

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ki ahh! Akmasa 10 numara rengi var :)

      Sil
  5. Ben de Master Precise kullanıyorum ve çok uzun zamandır benle olmasına rağmen ucu kurudmadı. Kalem eyelinerların en büyük sorunu bu oluyor genelde. Aklımda kahvesini de almak var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) şimdiden güle güle kullan o zaman :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)