BU BLOGDA ARA

27 Nisan 2016 Çarşamba

Golden Rose Luminous Finish Make-up Primer // Aydınlatıcı Etkili Makyaj Bazı

Makyaj bazı insanı değilim,kat kat ürün uygulamayı sevmiyorum kabul! Ama bazen alışkanlıkları değiştirmek gerekebiliyor. Uzun süre (8-9 saat) aynı makyajla kalınca, makyaj tazelemek gibi bir olanağım da olmadığı için makyaj bazlarına yönelmek durumunda kaldım. Nemlendiricinin üstüne bir kat daha ürün uygulamanın nesi kötü olabilir ki?

Golden Rose Luminous Finish Make-up Primer // Aydınlatıcı Etkili Makyaj Bazı
Golden Rose'un  aydınlatıcı etkisi olan bu makyaj bazı son zamanlarda severek kullandığım bir ürün.İiçnde mink ışıltıları olan, makyaj temizleme sütü kıvamındaki üründen şişeyi çalkalayıp, iki pump alıyorum. Parmaklarım arasında ısıtıp tüm yüzüme uyguluyorum.Çok kolay dağılıyor ve ciltle çabuk bütünleşiyor. Uygulamadan sonra cildim parlak, ama disko topu gibi değil, ve dokununca pürüzsüz bir hal alıyor.

Golden Rose Luminous Finish Make-up Primer // Aydınlatıcı Etkili Makyaj Bazı

Cilde ağırlık yapmayan Golden Rose Luminous Finish makyaj bazı, fondötenin çok daha iyi tutunmasını sağlıyor ve kalıcılığını artırıyor.Kullandığım aydınlatıcı ve allığın da bu bazı uygulamaya başladığımdan beri çok daha kalıcı hale geldiğini gördüm. Ayrıca uyguladığım tüm ten ürünlerini daha belirgin ve canlı kılıyor. Cildim karma olmasına rağmen ekstra bir parlama sorunu yaşamadım. Herhangi bir cilt problemiyle de karşılaşmadım.

Golden Rose Luminous Finish Make-up Primer // Aydınlatıcı Etkili Makyaj Bazı

Ürünün ambalajını da kullanışlı bulduğumu belirtmeden geçmeyeyim.Pompalı olması hijyenik açıdan  çok büyük bir avantaj.Ayrıca pompanın ayarı iyi yapılmış, ürün israfına olanak vermiyor. 

Golden Rose Luminous Finish Make-up Primer // Aydınlatıcı Etkili Makyaj Bazı

Golden Rose Luminous Finish Make-up Primer // Aydınlatıcı Etkili Makyaj Bazı

32.90 TL'lik fiyatına göre oldukça iyi iş çıkaran Golden Rose Luminous Finish  Makyaj Bazını ben çok severek kullanıyorum. Daha iyisini bulana kadar kesinlikle favorim!

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Çok aklımda bu baz aslında ama Rimmel London Insta Flawless'tan beri başka şey kullanmaya elim gitmediğinden masraf yapmayayım diyorum :) Güle güle kullan Gonca'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. bunu denemek istiyorum ama kışa artık ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)