BU BLOGDA ARA

8 Nisan 2016 Cuma

Cyrene Shea Butter & Orange El Kremi // Kuru ve Çatlayan Eller İçin

Çok fazla el kremi tüketenler bilir ki el kremi bir tutkudur! Özellikle çok sık el yıkıyorsanız elleri nemlendirmenin önemi biraz daha artar. 

Cyrene Shea Butter & Orange El Kremi // Kuru ve Çatlayan Eller İçin

Ben çok sık el yıkadığım için, sabunların kurutucu etkisinden ellerimi koruyamıyorum maalesef. Koruyamıyorsam, en iyi şekilde destek olmalıyım değil mi? Tercihim çabuk emilen, yağlı his bırakmayan kremlerden yana.
 Nemlendirmesi de iyi olsun tabii ki. Bu konuda beni en çok tatmin eden krem Avon'un gliserinli el kremi kesinlikle. Favori kremim var ama farklı kremler de denemeyi seviyorum.
Cyrene markasının bir çok ürününü severek kullandım. El kremini de denemeden geçmek olmazdı. Cyrene Shea Butter & Orange El Kremi, benim sevdiğim gibi yoğun yapısına rağmen kolay emilen, yapışkan-yağlı his bırakmayan bir krem.

Cyrene Shea Butter & Orange El Kremi // Kuru ve Çatlayan Eller İçin

Kremin nemlendirmesi de benim ellerim için yeterli.Şu sıralar ellerim çok kuru, bu kremi sürdüğümde ellerimde ciddi bir rahatlama oluyor, tenimin gerginliği kayboluyor. Yaklaşık iki saatte bir yeniliyorum.Çatlakları iyileştirici bir etkisini ise görmedim/göremedim çünkü sürekli bu kremi kullanmıyorum. 

Kremin kokusunu ise pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim.Yoğun ve ekşimsi bir portakal kokusu var kremde.İlk sürüldüğünde çok yoğun kokuyor, kokunun kayboluyor olması kremi benim için kullanılır kılıyor açıkçası. Eğer kokusu kalıcı olsaydı kullanamazdım. 

Cyrene Shea Butter & Orange El Kremi // Kuru ve Çatlayan Eller İçin

Tamamen doğal içeriklerle donatılmış olan kremin satış fiyatı 52 TL. Doğal içerikli olması kremi cazip kılıyor fakat fiyat o kadar yüksek ki aynı peformansı çok çok uygun fiyatlı ürünlerden alabilecek olmak kremin alınabilirliğini geri plana itiyor. 

Siz bu kremi denediniz mi? Sizce de fiyat biraz abartı olmamış mı? 

Sevgiler..

6 yorum:

  1. portakal kokuyorsa ben bayılırım buna sanırım :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) koku bana ağır geldi ama portakal yemiş kadar olursun :)

      Sil
  2. Genelde fiyatları abartı zaten, ürün çok etkili olsa da, markanın Türk olması, ambalajlarının fiyata kıyasla lüks olmaması gibi nedenlerden insan bir duruyor. Kesinlikle kaliteli ürünler, ben de pek çoğunu severek kullandım, kullanıyorum; ama fiyat politikasına bir miktar daha dikkat etseler harika olacak. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın ürünleri çok çok başarılı, fiyat politikası hakkında görüşümüz aynı canım. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kremlerde portakal kokusunu seviyorum.Bu sebeple Cyrene'ye göz atayım diyecektim ki fiyatını gördüm ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)