BU BLOGDA ARA

3 Ekim 2016 Pazartesi

Cecile Ürünleri // Siyah Eyeliner & Likit Ruj & İris Parfüm

Geçtiğimiz günlerde Watsons'tan bir paket almıştım.İçerisinden Cecile markasına ait üç ürün çıkmıştı. Cecile markasının mat rujlarının methini duymuş ama herhangi bir ürününü kullanmamıştı. Bu paket benim için markayla tanışma fırsatı oldu yani :) 


Cecile All Day Performance Eyeliner 02 Numara : Öncelikle markanın göz kalemiyle başlamak istiyorum. Kalem tıraşla açılan, standart göz kalemlerinden, ucu göz içi için biraz sert ama sürümü çok zor sayılmaz. Göz içinde iki-üç kez gezdirmek siyah rengi yakalamaya yetiyor. Tercihim daha yumuşak uçlu kalemler olsa da bu kalemin de gözümü acıtıp,rahatsız ettiğini söyleyemeyeceğim. Kalemin kalıcılığı benim nazarımda (böyle diyorum çünkü, göz kalemlerinin kalıcılıkları,hatta siyahlık düzeyleri bile kişiden kişiye değişiyor) azdan ortaya derecelendirilebilir. Benim gözümde 2-3 saatte bir tazeleme istiyor. Göz pınarlarına dolma yapıyor, kullandığım diğer göz kalemleri de dolduğu için eksi bir özellik olarak nitelendirmeyeceğim. Akma yapıyor mu sorusuna cevabım ise evet olacak. Gün sonuna kadar 3 kez tazeliyorum, gün sonunda kirpik diplerime haliyle akıyor. 
Ben bu tarz kalemleri eyeliner olarak asla kullanamıyorum çünkü istediğim incelikte bir hat oluşturamıyorum.Ama denemek adına kalın bir hat şeklinde bir eyeliner uygulaması yaptım.Kalemin sürümü kolay.Oldukça siyah bir duruşu var. Benim sol göz kapağımda ilginç bir problem var, o tarafa sürdüğüm eyeliner hep aynı noktadan olmak üzere zaman zaman dağılıyor.Bu kalem de sol gözümde dağıldı, sağ gözümde ise göze batan bir dağılma olmadı. Buradan yola çıkarak yağlı göz kapaklarında dağılabileceğini düşünüyorum. Ayrıca kalemin arkasında smokey efekt vermek için kullanabileceğiniz kauçuk bir aparat var.    


Cecile Long Kisses Likit Ruj 11 Numara: Bu rujların methini çok duymuştum.Ama almayı hiç düşünmemiştim. Şans verseymişim severmişim. 11 numara güzel bir kırmızı. Rujun ipeksi bir yapısı var. Aparatı kullanışlı, sürümü ise -bence- kolay. Sürdükten sonra dakikalar içinde matlaşıp sabitleniyor. Kalıcılığı kesinlikle çok iyi, yağlı bir şeyler yemediğiniz sürece dudağınızda kalacaktır. Benim dudaklarımı fazla kurutmadı fakat çok kuru dudakları olanlar için öncesinde bir lip balm uygulamak kurtarıcı olacaktır. Yada minik bir tüyo, bu tarz rujları uygulamadan önce aynı tonlarda normal bir ruj uygularsanız,rujunuz mat ama dudaklarınız nemli  olur :) 



Ayrıca  bu ruju ve bu tarz rujları sürerken bir kaç hususa dikkat etmenizi önereceğim;
*Aparatı çektiğinizde çıkan miktardaki rujun tamamını asla dudağınıza uygulamayın. Aparattaki ruju sıyırın,kalan ruju yavaş yavaş uygulayın, tam rengi elde edene kadar az miktarda ruj alarak işleme devam edin. Sonra yok bulaşıyor,dağılıyor tribine girmeyin.

*Alt dudağınıza ruju sürüp, dudaklarınızı birbirine sürterek ruju dağıtmaya kalkmayın. Ruju taşırdığınız anda işiniz bitti demektir.Öyle kalıcı ki dudak kenarınızdaki tüm makyajı silip yenilemeniz gerekir.Alt dudağınıza ayrı,üst dudağınıza ayrı uygulama yapın. 

*Son olarak tüm koyu rujlarda olduğu gibi bu mat rujlarla birlikte dudak kalemi kullanın ki dudak çevrenizdeki dalgalanmayı ekarte edebilesiniz. 
       

Kalemin siyahlığı ve rujun rengi bu şekilde..


Cecile EDT İris : En sevdiğimi en sona sakladım. Bu parfüme ba-yıl-dım. O kadar fresh ve boğmayan bir kokusu var ki! Yaz ayları için çok uygun bir parfüm. Yasemin çiçeği kokusunu teninizde taşımak isterseniz tercih edebilirsiniz. Kalıcılığı da fiyatına göre, yeterli bence. Fiyatına göre oldukça başarılı bir parfüm olmuş.(100 ml 22 TL ) 

Kalemi pek kullanacağımı sanmıyorum ama rujun diğer renklerine kesin bakacağım, parfüm ise favorilerim arasına girdi bile! 

Sevgiler..

*Basın Ürünüdür.

6 yorum:

  1. likit rujlarını çok beğenir oldum son zamanlarda performansları gayet iyi..

    YanıtlaSil
  2. Kalem bende, sendekinden daha iyi bir performans gösterdi. Ruja ben de bayıldım açıkçası. Ve parfümün kokusu cidden hoş. En sevdiğim özelliği ise, ne kadar bol keseden sıkarsam sıkayım dediğin gibi boğmayan bir kokusu ve içeriği var. Şimdi başka bir parfüm deniyorum mesela, iki fısan fazla sıktığımda genzime alkol kaçıyor, nefret ettim... sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem konusunda çok bahtsızım maalesef, o parfüm şahane bitirip yenisini aldım bile..

      Sil
  3. Parfümü bilmiyorum ama likit rujları fena değil bencede :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)