BU BLOGDA ARA

12 Nisan 2016 Salı

Catrice Waterproof Eyeliner Pen // Siyah

Eyeliner sever blogerınızın elindeki son eyelinerın yazısını da bugün okuyacaksınız! Bu da demek oluyor ki ilk indirimde farklı bir markanın eyelinerını alacağım :) 

Catrice Waterproof Eyeliner Pen //  Siyah

Catrice markası ülkemizde satışa sunulduğundan beri, standtaki ürünleri belki onlarca kez mıncıkladım.Ama sadece bir oje, bir allık, iki de eyeliner aldım. Kapatıcılarında gözüm yok değil hani, neyse konuyu dağıtmayayım. Catrice Calligraph Eyeliner Pen yazısını daha önce yazmıştım, şuraya tık tık! Şimdi ise Catrice Waterproof Eyeliner pen deneyimlerimden bahsetmek istiyorum. 


Catrice Waterproof Eyeliner Pen //  Siyah

Eyelinerların testerı olmadığı için katalogdan bakarak almak durumunda kaldım. İnşallah bu tester sorununu bir an önce hallederler. 


Catrice Waterproof Eyeliner Pen //  Siyah

Kalemin ucu beklediğimden biraz daha kalın çıktı. Kısa ve kullandığım diğer eyelinerlara göre daha kalın bir ucu var.Ucun böyle olması kullanımı biraz zorlaştırıyor.Bu kalemle ince bir hat çekmek çok zor, ince hat oluşturmak için kalemi dik tutmak gerekiyor.Dik tutunca ürün uca yetersiz geliyor, çok silik bir sonuç alınıyor. Yatay tutulduğunda, ise siyah bir hat çekmek mümkün ama, ince bir hat oluşturmak pek mümkün olmuyor. Ben genelde kalın eyeliner çektiğim için yatay olarak kullandığımda elde ettiğim sonuçtan memnun kalıyorum.


Catrice Waterproof Eyeliner Pen //  Siyah

Eyelinerın mürekkebi biraz akışkan.Yağlı göz kapaklarında yer yer dağılma/dalgalanma yapabilir diye düşünüyorum.Uygulama yaparken,kalemi iyice bastırarak hattı tek seferde çekmek gerekiyor. Çok çabuk kuruyup,sabitlendiği için, soluk kalan yerlere uygulama yaparken, alttaki kuruyan kısımlarda tekrar ıslanmanın etkisiyle yer yer silinmeler olabiliyor. 
Eyelinerın sabitlenmesi hızlı ve kalıcılığı ise gayet başarılı. Akma, dağılma,soluklaşma gibi problemler yok. Waterproof mu sorusuna hem evet hem de hayır diye cevap vereceğim. Elime uyguladığım ürünü akan suyun altında  bir süre beklettim herhangi bir akma dağılma olmadı.Ama su altında ovalandığında kolayca çıkıyor. Şimdi sizce bu ürün waterproof mu, değil mi? Siz bu eyelinerı sürüp havuza girer misiniz? 
Yukarıda bahsettiğim durumdan yola çıkarak eyelinerın temizliğinin de kolay olacağını anlamışsınızdır sanırım. Çift fazlı göz makyaj temizleyiciyle zahmetsiz, makyaj temizleme suyuyla ise bir tık fazla emek harcayarak kolayca çıkarabilirsiniz. 


Catrice Waterproof Eyeliner Pen //  Siyah

Rengini, kalıcılığını ve uygun fiyatını sevmeme rağmen kullanımının biraz zorlaması dolayısıyla bir daha almayacağım. Eyelinerımın benim kullanım şartlarıma ayak uydurması gerekiyor, ben ona uymak istemem! 

Siz bu eyelinerı denediniz m? Bana önerebileceğiniz eyelinerlar var mı?

Sevgiler..

6 yorum:

  1. ucu benim sevdiğim gibiymiş..

    YanıtlaSil
  2. Bileğine bakarak fazlaca dağılmış ve harelenmiş gibi geldi, benim de tercih edeceğim bir ürün olmaz malesef kendisi. Tester sorununu da böylece senin yazılarınla çözmüş oluyoruz! NYX stokları yenilediği zaman Matte Liquid Eyeliner'ına bakmanı tavsiye ederim, yok böyle bir şey! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım biraz hunharca bastırarak sürdüğüm ve bileğimin gözenekli yapısından mütevellit öyle bir görüntü oluştu Başak'ım. Göz kapağında böyle olmuyor:) Sen aklıma NYX eyelinerı kazıdın resmen onu alıcam kesin.Öperim..

      Sil
  3. galiba kullandıklarım içinde en çok loreal'in superliner ı beğenmiştim. Bu arada Nyx'i ben de çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. O halde sanirim benimde tercih etmeyeceğim bir urunmus. Golden Rose un eyelienerini bu aralar çok ovuyorlar en kisa zamanda bakmaliyim. Sen de belki bir araştırmak istersin canim ☺☺

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)