BU BLOGDA ARA

1 Nisan 2016 Cuma

Catrice Calligraph Ultra Slim Eyeliner Pen // Siyah

Merhabalar!
Epeyce bir zaman buralarda yoktum. O sıralarda eyeliner en büyük tutkularımdan biri haline geldi. Eyeliner çekmeden makyajımın tamamlandığını hissedemiyorum artık, gözlerim sanki kayıpmış gibi geliyor. 


Eyelinersız çıkmam moduna girince, bol pratikle eyeliner çekme konusunda epeyce bir yol katettim. Saniyeler içinde eyeliner çekmek çok keyifliymiş :)
Keçe uçlu eyeliner kalemleri kullanması daha kolay olduğundan tercihimi bu tarz kalemlerden yana yapıyorum. Bittikçe aldığım iki ürün var, biri Alix Avien Eyeliner Pen , diğeri ise Loreal Slim Perfect Liner. Bu ikisi dışında genelde eyeliner almıyorum ama itiraf etmeliyim ki Catrice markasının büyüsüne biraz kapıldım. Fiyatlar da uygun olunca Calligraph Ultra Slim Eyeliner'ı denemek için aldım.



Ürünlerin testerları olmadığı için katologdan uçlarına bakarak bu kalemi almıştım. Eve gelip kapağı açtığımda minik bir şok geçirdim. Hakikaten kalemin 'ultra slim' bir ucu varmış. Kalemin ucu o kadar uzun ve ince ki uygulama yapmak beni zorlar diye düşünmüştüm.Zorlamadı da değil hani!



Eyeliner'ın rengine diyecek tek bir sözüm yok.Oldukça parlak ve göz alıcı bir siyahlığı var. Çok ıslak bir yapıda olmadığı için sabitlenmesi hızlı,kalıcılığı da oldukça iyi.Tüm gün dağılmadan duruyor. Göz kapaklarımın çok yağlı olmadığını belirtmeden geçmeyeyim.



Gelelim sıkıntılı kısıma. Eyeliner'ın ucu çok uzun ve ince olduğu için uygulama biraz zorluyor. Bunun ötesinde ucun yumuşak olması da ayrıca büyük bir sorun.Ürünün rengini vermesi için bastırmak gerekiyor, bastırınca uç çok ezildiği için kusursuz bir uygulama yapmak pek mümkün olmuyor. Eğer kalemi sallayarak ürünün uca gelmesini sağlayarak, parça parça ama görsel açıdan tatmin edici bir eyeliner çekmek mümkün.



Yukarıdaki görselde biraz fark ediliyor, kalemin ucu bastırılarak uygulandığında bozuluyor. Bir kaç kullanım sonrasındaki hali. 5-6 kullanımdan sonra ise iyice bozuldu.Şu anda neredeyse kullanılmaz durumda.



Rengini, kalıcılığını ve parlaklığını çok çok sevmiş olsam da kullanışsız ucu yüzünden bir daha almayacağım bir ürün.Aranızda bu eyelinerı kullananlar var mı?

Sevgiler..

3 yorum:

  1. Bu tür ürünlerde en büyük sorun uç zaten... renk ne kadar güzel olursa olsun (ki gerçekten çok parlak bir siyahmış), süremedikten sonra bir kıymeti olmuyor... Ben şimdi Golden Rose Dipliner kullanıyorum, epey memnun kaldım, aklında olsun :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Eyeliener arayisinda oldugum bu gunlerde bu tarz bir yazi paylasimi yapman cok iyi oldu 😘 bencede kece uclu kalem eyelienerlr daha kolay kullaniliyor, gule gule kullN canim ☺

    YanıtlaSil
  3. daha kısa uçlu olan versiyonu benim tercihim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)