BU BLOGDA ARA

30 Nisan 2016 Cumartesi

Basic? Not Basic?

Dolabı benimki gibi  beyaz basic t-shirtlerle ve kurtarıcı siyah parçalarla dolu olanlar kimler, parmak kaldırsın!
Beyaz t-shirt hastası biri olarak beden beden, model model 10 dan fazla beyaz t-shirte sahibim. Yazın büyük bir kısmını da onları giyerek geçiriyorum. 


Bu sefer basic kolsuz beyaz t-shirtümü , soğukların kendini tekrar göstermesini de fırsat bilerek bottie ve fermuar detaylı eteğimle kombinledim.



Düğmesiz ve midi kol ince ceket/tunikler benim için kurtarıcı parçalar. Kalın şeyler giyinmeyi pek sevmediğim için dolabım ince gömlekler ve bluzlarla dolu. O yüzden bu tarz parçalar vazgeçilmezlerim arasında.








Photos by: Didem Baskın Embleton

Umarım kombinim hoşunuza gitmiştir.Önerilerinizi ve eleştirilerinizi keyifle okuyacağım.Bu alanda kendimi geliştirmem için bana yol gösterici olacaklar. Size ayrıca bir sorum olacak, saçlarımın boyanma zamanı geldi, bu renkle devam mı edeyim yoksa siyah saçlarıma geri mi döneyim? Yorumlarınızı eksik etmeyin!

Botiie: Polaris (Flo) 
Çanta & Basic T-shirt: LCW
Tunik Ceket: Koton
Etek:H&M 

Mutlu Cumartesiler! Sevgiler..

1 yorum:

  1. Benimde dolabım beyaz ve siyah basic tsirhtlerle dolu...Ben çantada ve ayakkabıda değişiklik yapmayı seviyorum kıyafet konusunu pek düşünmeden basic takılmayı seviyorum :) Buarada kombin çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)