BU BLOGDA ARA

30 Mart 2016 Çarşamba

Rival de Loop Clean & Care Yüz Yıkama Jel // Normal ve Karma Ciltler

Cilt bakım ürünlerinde belirli bir standardın tutturulması taraftarı olsam da, yeni şeyler deneme hevesim dönem dönem yeni cilt bakım/temizleme ürünleri denemeye itiyor beni.Hele indirim dönemlerinde içimdeki yeni ürün deneme canavarına dur demem pek mümkün olmuyor. 



Gene bir indirim döneminde, daha önce yüz temizleme fırçasını aldığım Rival de Loop Clean & Care markasının normal ve karma ciltler için olan yüz yıkama jelini almıştım.4 liraydı sanırım, fiyat da çok uygun olunca almak kaçınılmaz oldu.

Genelde duşta bir tane, banyo dolabında birer tane yüz yıkama jeli bulundururum.İkisi de farklı markaların ürünleri olur. Duş esnasında Deborah yıkama jelini kullanıyordum, resmen hunharca kullandım bir an önce bitsin diye (şükür bitti). Rival de Loop Clean & Care yıkama jelini de fırçayla beraber kullanıyorum.



Adı üstünde jel yapıda olan ürünün, kıvamlı ve hafif yapışkan bir yapısı var. Köpüren bir ürün değil,  zira sabun içermiyor. Ama markanın pilli temizleyicisiyle ya da herhangi bir yüz yıkama aparatıyla uygulanınca bir miktar da olsa köpürüyor.

Ürünün temizlemesi oldukça iyi. Bu jeli kullanacağım zaman makyajımı hiç temizlemiyorum. Eyeliner, maskara ve fardan oluşan göz makyajımı kalıntı bırakmadan çıkarıyor. Gözümü yakmıyor ya da göz çevremi kesinlikle tahriş etmiyor. Cilt temizliğinde de aynı oranda başarılı, ardından tonik uygulayarak daha derindeki kirlerden de kurtulunca pürü pak oluyor tenim. 



Ürünün bir diğer olumlu özelliği cildi germiyor, kurutmuyor olması.Bazı ürünleri kullandıktan sonraki o gıcır gıcır hissi bu ürün yaşatmıyor. İçerdiği çeşitli özlerle (gingko ve salatalık) cildi nemlendirmeyi vaat ediyor olsa da bu yönde çok bir etkisi olduğunu düşünmüyorum.Son olarak tam olarak nitelendiremediğim ama rahatsız etmeyen bir kokusu olduğunu eklemeliyim,koku hassasiyetim olmasına rağmen beni rahatsız etmedi.

Fiyatına göre oldukça başarılı olan, paraben ve silikon içermeyen Rival de Loop Clean & Care Yüz Yıkama Jeli sürekli alabileceğim ve gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim bir ürün. Rossmannlar'dan alabilirsiniz.

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Yuz temizleme jellerinin benim gibi usengec insanlar icin gozede uygulanabilen yapida olmasi cok cok iyi oluyor. Ancak fiyati cok uygun oldugundan kalitesiz gibi bir izlenime kapilsamda, dedigin gibiyse mutlaka gidip, alip, denemeli! ☺ Birde farkli markalar yuz temizleme aparatlari cikartiyor ama bazilari cep yakicak derecede pahali oldugundan alip almamakta karar veremiyorum. Kendi kullandigin temizleme aletinden memnun musun ve ne kadara aldigini da ogrenebilir miyim canim? ☺ Benim bloguma da ugrar ve paylasimlarimla ilgili yorum birakirsan cok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal fiyati 10lira gene cok uygun ama gercekten basarili bir urun, RDL yüz yikama fircasinin detayli yazisi blogda var ama kisaca memnunum.Ve ben indirimdeyken 30 TLye almistim.Sevgiler..

      Sil
  2. peki yüz yıkama fırçasından memnun musun ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İremcim cok memnunum, haşin bi alet değil cildi asla tahris etmiyor yormuyor:-) Öpüyorum..

      Sil
  3. Göz makyajını da temizliyor olması muhteşemmiş! Seyahatler için aklımda olsun, 3'ü bir arada ürün olur benim için :) Teşekkürler fıstık yazdığın için, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyehler için gercekten bicilmis kaftan, goz makyajini kalintisiz cikarmasi benim de cok hosuma gidiyor.Tek urun bir cok is! Öperiim :-)

      Sil
  4. Cildi germiyorsa seve seve denerim bende ♥

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünü bende satın aldım ama henüz sıra gelmedi kullanmaya.Çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)