BU BLOGDA ARA

11 Mart 2016 Cuma

Pastel Big and Black Maskara

Herkese merhaba!
Maskara almaya doyamayan biri olarak, favori maskaramı bulma yolunda çok yol katettim. Sanırım ruj,allık ve far dışında diğer kozmetik ürünlerinde doğruyu bulunca fazla da başka markalara yönelmemek gerekiyor diye düşünüyorum.



Maskaralar konusunda da favorilerimi oluşturduktan sonra, yeni markaları sırf macera olsun diye deniyorum açıkçası. Daha iyisini bulursam ne ala, ama daha iyi arayışında kesinlikle değilim.


Pastel Big and Black maskara devasa silikon fırçasıyla kirpikleri dolgunlaştırıp, belirginleştirmeyi vaat ediyor. Bu konuda da oldukça başarılı.

Maskaranın yapısı ideal.Ne çok akışkan ne de fazla koyu, bu açıdan uygulanması rahat, bu vesileyle bulaştırma problemi de neredeyse ortadan kalkmış oluyor.


Fırça biraz iri ama kullanışlı, kirpik diplerine dahi rahatça ulaşmak mümkün. Maskaranın yapısı dolayısıyla, fırçaya fazla ürün birikmiyor olması da  maskaranın uygulanmasını oldukça kolaylaştırıyor. Maskara kirpikleri tek tek ayırıyor, dolgunlaştırıyor ve simsiyah rengiyle fazlaca belirginleştiriyor.
Akma, dökülme, topaklanma ya da ağırlaşma problemi ise asla yaşatmıyor.

Maskara kat kat uygulamaya müsait. Ben genelde Rimmel London'un Lash Accelerator Endless maskarasını bir kat uygulayıp, üzerine bu maskarayı uyguluyorum. Bu şekilde daha iyi sonuç alıyorum. Lash Accelerator uzatma işini çok başarılı yapan bir maskara. Böylece uzun, dolgun ve simsiyah kirpiklere sahip olmuş oluyorum :)


Genel itibariyle Pastel Big and Black Maskara fiyat performans açısından oldukça başarılı bir maskara. Favori maskaralarım arasında olan bu maskara tavsiyemdir!

Sevgiler..

5 yorum:

  1. Ben de daha aradığım maskarayı bulmuş değilim bunu da deneyebilirim

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle benim de en en sevdiğim rimellerden! 3 katta gerçekten dediği gibi takma kirpik etkisi yaratıyor. Evde açılmamış duran bir tane var, senin gibi denemelerimi yaptıktan sonra açıp doya doya kullanacağım :) Öpüyorum, özletme kendini!

    YanıtlaSil
  3. İndirimde elime aldım sonra vazgeçtim çok rimelim var deyip bıraktım :) Bir sonraki indirimde alayım teşekkürler paylaşımın için. Sevgiler ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
  4. Fırçası çok kullanışlıymış. eminim bende de güzel sonuçlar yaratır.

    YanıtlaSil
  5. Hiç Pastel maskara kullanmadım ama kullanmayı düşünmeye başladım şu an:) Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)