BU BLOGDA ARA

28 Mart 2016 Pazartesi

Elf Allık Paleti // Light

Merhabalar!! 
Baharın yavaş yavaş kendini gösterdiği şu günlerde, bahar gibi bir allık paletinin yazısını yazayım dedim :) Çok uzun zamandır çantamın ayrılmaz bir parçası olan Elf Allık Paleti bugünkü postun konuğu.


Elf'in bu allık paleti 4 ayrı rengi barındıran, oldukça kullanışlı bir palet. Dediğim gibi,biraz büyükçe de olsa da çantada taşımaya uygun.Özellikle tatillerde taşımak için oldukça ideal bir palet.Paletin ambalajı sade ve kullanışlı. Allıkların yerlerinden çıkması, markanın diğer ürünleriyle değiştirilerek kendi paletimizi oluşturmamıza olanak sağlıyor ki bu da paletin kullanışlılığını daha da artırıyor.   
Allıkların her biri yumuşacık, kadifemsi yapıda. Pigmentasyonları da oldukça başarılı.Özellikle koyu olan renklere sadece fırçayı dokundurmak yeterli. Allıkların dağıtılması zahmetsiz.Kalıcılıkları daha açık iki renkte (pembe, ve kiremit olan) orta düzeyde iken,diğer iki renkte ortanın biraz üzerinde denebilir. Allıkların tozutma problemi pek yok, bu açıdan da bu palet geçer not almayı hak ediyor.



Paletteki ilk allık klasik açık pembe tonu bir renge sahip. Işıltısı pek olmayan, hatta pek de canlı olmayan ama doğal duran bir pembe. Benim çok beyaz olmayan tenimde kendini belli etmesi için biraz yoğun uyguluyorum, beyaz tenlilerde kendini çok daha iyi belli eder diye düşünüyorum.Koyu tenlileri pek mutlu etmeyecek bir renk ama dediğim gibi çok doğal bir pembe.



İkinci allık turuncumsu bir renge sahip. Simli değil ama hafif ışıltı veren pembeye göre daha canlı duran, ama sırıtmayan bir renk. Kahve tonlarında makyaj yaptığımda genelde bu allığı tercih ediyorum.



Üçüncü allık ise koyu pembe ya da gül kurusu  olarak tabir edilebilir. Diğer iki renge göre daha pigmentli ve kendini belli eden bir renk. Tene canlı ama sırıtmayan doğal bir renk veriyor.Bu rengi uygularken biraz cimri davranmakta fayda var ;)



Dördüncü renk ise paletin en ışıltılı, hatta biraz simli sayılacak tek allığı. Şeftali tonlarındaki bu allık açıktan koyuya tüm ten renklerine uyar diye düşünüyorum. Çünkü uygulamanın yoğunluğu artırılarak her tende kendini belli edebilecek bir renk. Simlerinin disko topu havası vermiyor olması, ve canlı rengiyle favorim diyebilirim. Şeftali tonlarıyla iyi anlaşıyorum


Ülkemizde çeşitli internet sitelerinde satışta olan bu palet, uygun fiyatlı ve kullanışlı olması dolayısıyla tercih edilebilir. Elfin bu allık paletlerinin iki tonu var.Bendeki light olan. Dark olanını da inceleyebilir, dilerseniz -ben daha önce alışveriş yapmadım,belirtmeden geçmeyeyim-  @pelliniofficial instagram hesabından satın alabilirsiniz.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Ay bu hafta bu paleti yazmak için fotoğraflarını çektim biliyor musun? :) Ben de çok severek kullanıyorum bu paleti, ve hatta o kahve tonlu olanı bronzer gibi uyguluyorum. Gayet hoş bir renk veriyor. Diğer allık renklerini de hem çok sevdim, hem de kullanışlı buldum. O zaman güle güle kullanalım! Öperim!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir palet ve sana bir sır vereyim bu palet bir sonraki çekilişimin hediyesi olacak :)))

    YanıtlaSil
  3. renkler harika aynı palette olması da iyi olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Palete bayıldım,güzel günlerde kullanın:) Ellerinize sağlık, bende bakacağım bu palete..
    Sevgiler
    Sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi o kadar harika gorunuyor ki bayildim 😍 megine saglik canim guzel bir psylasim olmus ☺ hemen takibe aldim. Benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)