BU BLOGDA ARA

4 Ocak 2016 Pazartesi

Garnier Skin Naturals Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Garnier Skin Naturals serisine ait, Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu, benim denediğim 3. misel su.Bu tarz suları,benim için makyaj temizlemenin ilk aşaması olan, cildi yıkamaya hazırlamak için kullanıyorum. Neredeyse her gün  makyaj yaptığım için her gün misel su kullanıyorum.Bu devasa büyüklükteki tombik şişeli misel suyu tercih etmemin sebebi de uzun süre kullanabilecek olmamdı.


Alırken sadece boyutunu ve şirin şişesini göz önünde bulundurmuş olsam da kullandıkça sevdiğim bir ürün oldu. Garnier Skin Naturals Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu  doğadan gelen aktif bileşenlerle zenginleştirilmiş, makyajı tek hareketle temizleyip, durulamaya gerek olmadan cildi arındırmayı vaat ediyor. Peki bu vaadini gerçekleştiriyor mu? Onun cevabını da bu yazıda tabii ki bulacaksınız ^^

Öncelikle hangi marka olursa olsun, makyaj temizliğini tek başına bu sulara bırakma taraftarı değilim. Zira makyajın tamamını tek seferde ciltten arındırmakta yetersiz kalıyorlar, her ne kadar ağırlık yapmasalar da içerik olarak dünya temizi olmadıkların için,suyla arındırmak bana mantıklı geliyor. Garnier Skin Naturals Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu da makyajı tek hamlede çıkaramıyor olsa da büyük bir kısmını ciltten uzaklaştırıyor.Sonuç olarak ilk ve tek seferde tam bir cilt temizliği yapmak, bu ürünle mümkün değil. Eğer tek başına makyaj temizliği için bu ürünü kullanacaksanız,ikinci kez cildinizi silmelisiniz. Cildi tahriş etmeyen, germeyen,yağlandırmayan  bir ürün olmasına rağmen,kısa bir süre de olsa yapış yapış bir his bırakıyor. Bu şartlar altında,durulanma gerektirmiyor.Ama dediğim gibi bu tarz misel suları tek başına cilt temizliğinde kullanma taraftarı değilim. 


Cilt temizliğinde yeterli bulduğum ürünü, göz makyaj temizliğinde oldukça yetersiz buldum.Far ve kalem temizlerken kullanılabilir ama, maskara ve akmayan bir eyelinerı temizlemek için gözünüzü bolca ovalamak suretiyle, tahriş etmeniz işten bile değil. Göz makyajı temizliğinde çift fazlı temizleyiciler kesinlikle bir numara. Cilt temizliğine göz makyajını çıkararak başlıyorum,sonra da bu ürünle bir kez üstünden geçip, aynı pamukla ten makyajımın kabasını temizliyorum. Dudak temizliğinde ise kullanımı rahat, çünkü tadı ve kokusu yok,çoğu rujun kalıntılarını da başarılı bir şekilde çıkarıyor.


400 ml'lik devasa boyutlarıyla ve özellikle indirimlerde alırsanız makul fiyatıyla ve performansıyla, bahsettiğim şartlar altında,benim severek kullandığım bir ürün Garnier Skin Naturals Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu.Unutmadan ekleyeyim,sevdiğim makyaj blogları bu ürünü Bioderma kadar başarılı bulmuş,fiyat performans açısından ise bu ürünü bir adım önde olarak nitelemiş. Tercih sizin :) 

Sevgiler..

1 yorum:

  1. ben de severek kullanıyorum bunu bioderma güzel ama bu hakikaten fiyat olarak daha avantajlı tabi..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)