BU BLOGDA ARA

11 Ocak 2016 Pazartesi

Farmasi Pure Herbal El Kremi

El kremlerine çok düşkünüm.Farklı markaların kremlerini denemeyi de çok seviyorum. Bugün de, en son denediğim Farmasi Pure Herbal El Kreminden bahsetmek istiyorum.


Farmasi Pure Herbal El Kremi losyondan biraz daha kıvamlı, ama gene de akışkan sayılabilecek yapıda bir krem. Bu tarz kremlerdense biraz daha koyu kıvamlı kremleri seviyorum aslında.



Kremin emilimi,biraz zor.Uygulayacağınız miktarı iyi ayarlamanız şart.Çünkü fazla ürünün elleriniz tarafından emilmesi iyice zorlaşacak.Ben normal miktarda aldığım bir ürünün emilimini sağlamak için ellerimi çof fazla ovuşturmama rağmen,ıslaklığı hissettiğim için kuru olan kollarıma ellerimi sürtme ihtiyacı duyuyorum. Nemlendirmesi de çok kuru - kuru eller için  yeterli gelmeyecektir. Ayrıca kokulu kremleri sevmememe rağmen bu kremin kokusu beni rahatsız etmedi.


Daha yoğun yapılı kremleri seven biri olarak bu kremle çok anlaşabildiğimi söyleyemeyeceğim. Avon'un gliserinli kremiyle ise daha uzunca bir süre dost olacak gibiyim.Onun kadar çok sevdiğim bir krem daha yok sanırım.

Farmasi Pure Herbal Kremleri kullananların fikirlerini de duymak isterim.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. daha önce farmasiye ait el kremi kullanamıştım.. değişik el kremleri alıp kullanmayı bende seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. ben de severim bu kremi..

    YanıtlaSil
  3. Avon gliserin candır ^^ Özlemişiz daha çok yaz nolur <3

    YanıtlaSil
  4. Benim de şu anda kullandığım el kremim aynısı. Farmasinin bir de argan oil olanı var. Her ikisini de severek kullanıyorum. Kremi ellerine yedirdikten sonra çok fazla ovmamanı tavsiye ederim. Biraz bekle krem kurur gibi oluyor sonra ovuştur. Ama tabiki emildikten sonra bazı kremler gibi elinde yokmuşcasına his yaratmıyor. Yine de ellere verdiği ışıltıyı parlaklığını seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Canım paylaşım için teşekkürler bloğunu takipteyim ben de bloğuma beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)