BU BLOGDA ARA

27 Aralık 2015 Pazar

Le Petit Marseiliais El Kremi ve Dudak Balmı

Çok uzun zaman önce Watsons raflarında, daha sonra baka diğer mağaza raflarında yerini alan Le Petit Marseiliais markasının ürünlerin bir çoğunuz denedi,biliyor. Ben de uzun süre önce ürünleri denemiş olsam da gerek tembellikten gerekse başka başka sebeplerden dolayı ürünlerle ilgili görüşlerimi paylaşamamıştım. Tembelliği bırakıp sıkı bir dönüş yaptığımı söyleyebilirim :)


Bu postta markanın el kreminden ve dudak balmından bahsedeceğim.Önceliği el kremine vermek istiyorum.Beni takip edenler tam bir el kremi canavarı olduğumu biliyorlar. Aklınıza gelebilecek her yerde illaki el kremi bulunduruyorum.   



Mesleğim gereği ellerimi çok sık yıkadığım için ellerim çok kuruyor.Kuru ellerle de bir şeylere - özellikle trikolara - dokunmak benim için ızdırap, o yüzden kışın nemlenmiş ellere daha çok ihtiyaç duyuyorum. Le Petit Marseiliais markasının da,ürünlerinde kullandığı üç ürün shea yağı, tatlı badem ve argan yağı nem verme konusunda çok başarılı içerikler. 




Saydığım içerikleri göz önünde bulundurunca, kremin ne kadar yoğun yapılı olduğunu tahmin etmişsinizdir diye düşünüyorum. Rahatsız etmeyen bir kokuya sahip kremin, kıvamlı bir ürün olmasına rağmen, emilimi oldukça kolay. Uygulama sonrasında yağlı ve yapışkan ya da ıslak his bırakmıyor. Nem vermesi çok çok başarılı. Kış ayları için oldukça ideal bir krem. 

Kremi severek ve hunharca kullanıp bitirdim.Stoktaki kremlerim bitince özellikle kış ayları içinde tekrar alabileceğim bir ürün.Bir dip not, bu krem yaz ayları için biraz ağır olabilir, hele ki elleriniz çok terliyorsa. 

Ürün 75 ml, fiyatı 11-13 TL arasında değişiyor. 



Ellerimi neme boğuyorum ama dudaklarımı nemlendirmeyi biraz ihmal ediyorum,dudaklarımın çok kurumuyor olmasının da bunda etkisi var diye düşünüyorum. Le Petit Marseillais lip balm ise,stick formunda kullanımı kolay bir ürün.Beyaz kalıntılar ya da yağlı bir tabaka bırakmıyor.Nemlendirmesi orta düzeyde.Benim çok kurumayan. çatlamayan dudaklarıma yeterli geliyor ama çok kuru dudaklara yeterli gelmeyebilir. Ürününün kokusunu sevemedim, ağzımda da acımsı bir tat bıraktığı için pek sık kullandığımı söyleyemeyeceğim.

Markanın kremini çok sevdim, koku hassasiyetiniz yoksa, ve dudaklarınız çok kuru değilse lip balmını sizler sevebilirsiniz. 

Le Petit Marseillais markası iyi ki gelmiş mi ülkemize? Ürünler hakkında siz ne düşünüyorsunuz? 

Sevgiler..

3 yorum:

  1. görmüş ve almamıştım keşke alsaydım dedim :( üzüldüm şimdi

    YanıtlaSil
  2. lip balm'ın kokusu neye benziyor? :) kimyasal bir koku mu yoksa senin sevmediğin bir koku mu?

    YanıtlaSil
  3. ürün içerikleri nasıl? güle güle kullan.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)