BU BLOGDA ARA

30 Aralık 2015 Çarşamba

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi // Express Çift Etki

Göz makyajı temizleme işini genel olarak yağlı temizleyicilere emanet ediyorum.Genelde memnun olduğum ürünleri tekrar tekrar alma taraftarıyım,fakat blogger kişiliğim yeni ürünleri denemeye itiyor beni.Aslında bazen iyi de oluyor, sevdiğim üründen daha çok seveceğim bir ürünle tanışabiliyorum.

Neutrogena göz makyaj temizleyicisini gözlerimi yaktığı için bir kenara ittiğimde, Loreal'in çok amaçlı temizleyicisini öneriler üzerine almıştım. Takip ettiğim makyaj blogları Garnier Göz Makyaj Temizleyicisini ard ardına paylaşmaya başlayınca, geçtiğimiz bayram indiriminde ben de bir tane almıştım.Tam benim sevdiğim tarzda bir ürün olduğu için Loreal ile dönüşümlü kullanmaya başladım.Fiyatı uygun olanı alıp stokluyorum.

Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi çift fazlı bir ürün.Yağ faz kısmı açık lila renginde, ambalajının biçimi de çok sevimli.Yani şirin mi şirin gözüken bir ürün. Tahliye açıklığı da ideal boyutlarda,asla ürün israfına neden olmuyor. 
Makyajımı temizlemeden önce ( makyajım far ve maskaradan oluşuyor çoğu zaman) ürünü iyice çalkalayıp, fazları karıştırıyorum. İki ayrı pamuğa bir miktar ürün alıp,pamukları göz kapaklarıma hafif bastırarak 15-20 sn bekletiyorum.Bekleme bitince, önce pamukları aşağı doğru hareket ettirerek, daha sonra da içten dışa doğru hareket ettirerek göz makyajımdan kurtuluyorum.Bu şartlar altında gayet başarılı bir temizlik yapmış oluyorum. Yüzde yüz bir temizlik olmuyor ama yeterince temizliyor.Ardından yüzümü yıkadığımda son kalıntılardan da kurtuluyorum.Gözümü yakmıyor,tahriş etmiyor,çok yağlı vıcık vıcık bir his bırakmıyor ve göz kapaklarımı yumuşatıyor. 


İçerdiği arjinin ile kirpikleri beslemeyi ve güçlendirmeyi vaat eden Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi'nin bu açıdan bir faydasını görmedim ama kirpiklerimi dökmüyor olması bana yetiyor da artıyor. İndirimlerde 4-5 liraya alınabilecek başarılı bir ürün.Ben bittikçe alıyorum,uzunca bir süre de almaya devam edeceğim.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Cruelty free olsa kesinlikle deneyeceğim bir ürün olurdu :) Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
  2. benim de favori ürünlerimden biri kendisi :-)))

    YanıtlaSil
  3. Bende kullanıp beğenenlerdenim:)

    YanıtlaSil
  4. Birisi kirpklerimi mahvetti yazmıştı o nedenle yedeğimi kullanmaya bile çekiniyordum ama şimdi rahatça kullanabilirim/) zira bitirdiğim tek ürün bu makyaj çıkarıcılae oluyor:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)