BU BLOGDA ARA

7 Kasım 2015 Cumartesi

Rival de Loop Pilli Yüz Temizleme Fırçası

Otomatik yüz temizleme fırçalarından alıp almamak konusunda hep kararsızdım. Okuduğum olumsuz yorumlar ve almak istediğim ürünlerin fiyatları alma isteğimi uzunca bir zaman dizginlemişti,ta ki Rossmann'a uğrayana kadar.


Otomatik yüz temizleme fırçaların kullanımını riskli kılan durumlar var.Mesela bu tarz temizleme aparatları, cildi gereğinden fazla derinlemesine temizleyerek,uzun vadede cildin yağ dengesini bozabiliyorlar. Bu da sizi temiz ama kurumuş, pul pul dökülen bir ciltle baş başa bırakabilir.Ya da aktif ve irinli sivilceleriniz varsa, dönme hareketleri esnasında sivilcelerinizi patlatabilir,cildinizin sorunlarını daha da arttırabilir. 



Yukarıda bahsettiğim durumları göz önünde bulundurunca, temizleme fırçası almak konusunda tereddütlerim vardı. Rival de Loop Pilli Yüz Temizleyiciyi, mağazada elimin üzerinde deneyip başlığının yumuşak, dönüş hareketlerinin de yavaş olduğunu görünce ürüne bir şans vermek istedim. Pişman da olmadım.

Şirin taşıma kabında ikisi yumuşak,ikisi orta sertlikte 4 adet başlık var. Ben, cildim hassas olduğu için, genellikle yumuşak başlıkları tercih ediyorum. Başlığın tek bir hız kademesi var, ve oldukça yavaş dönüyor. Yüz yıkama jelini yüzüme yayıp, fırçayı hafif ıslatarak, bastırmadan yüzümde gezdiriyorum. Fırça dairesel dönüşlerle, cildi temizlediği gibi,cilde masaj da yapmış oluyor. Burun kenarlarına da kolayca eriştiğini de belirtmeliyim.



Fırçayı göz altlarına dokundurmamaya özen göstermeniz gerekiyor.Onun dışında cildi gayet hassas temizliyor.Uygulama sonrası ciltte oluşan karıncalanma hissi, masaj sonrası kan dolaşımının hızlanmasına ve kanlanmanın artmasına bağlı bir durum. Temizlik sonrası cilt tertemiz ve yumuşacık oluyor, kanlanmanın artmasından dolayı da pembeleşiyor. 

Bu fırça sayesinde gözenekler iyi temizleniyor fakat, sıkılaşmaları konusunda bu cihazın bir faydasının olduğunu düşünmüyorum. 



Ürünün fiziki görünüşü oldukça şirin. Ergonomik tasarımı sayesinde tutulması, dolayısıyla kullanılması gayet kolay. 2 tane pille çalıştığı için, her daim kullanılabilir, sarjının bitmesi gibi bir sıkıntı olmuyor. Başlıklar kolay değiştiriliyor, takıldığında iyi oturtuğu için çalışma esnasında gevşeme vesaire gibi bir durum olmuyor. Aletin su altında kullanılması uygun değil, o yüzden fırçayı ıslatırken biraz dikkatli olmak gerekiyor.



Fiyatı 29.90 TL olan, Rival de Loop Pilli Yüz Temizleme Fırçası, kullanmaktan keyif aldığım bir yardımcı oldu.Hassas temizleme sunmasına rağmen, haftada 3-4 gün sadece akşamları kullanıyorum.Aksi taktirde, uzun vadede cildimi yorabilir. Bu tarz bir fırça arayışı içindeyseniz, bu ürüne bir şans verebilirsiniz.

Bu ürünü kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum. 

Sevgiler..

3 yorum:

  1. fiyatı gerçekten çok çok uygun diğer uçuk fiyatlı fırçalara göre ama yukarıdaki olumsuzluklardan dolayı deneme girişiminde bulunmam sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü ben de kullanıyorum ve çok memnunum. Ben haftada bir kullanıyorum ve yüz yıkama jelini fırçayla sürüp oradan uyguluyorum Sevgiler ☺

    YanıtlaSil
  3. Nereden bulabilirim bu ürünü

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)