BU BLOGDA ARA

13 Kasım 2015 Cuma

Revlon Colorstay Fondöten // Yağlı ve Karma Ciltler İçin

Son kozmetik alışverişlerim çoğunlukla fondötenleri kapsıyordu. Revlon markası Watsons standlarında yerini aldığında koşarak gidip aldığım Revlon Colorstay Fondötenden bahsedeceğim bugün de. Herhalde yazsını yazmadığım iki fondöten kaldı bu yazıdan sonra. Elimdekiler bitene dek inşallah bir daha fondöten almayacağım. Amin! 


Konumuza dönecek olursak, Revlon Colorstay Fondöten oldukça ünlü bir fondöten. Makyaj bloglarında bolca bahsi geçiyor. Okuduğum onca iyi yorumdan sonra ben de baya ümitle aldım bu açıkçası. 

Benim yüzüm boynuma göre daha kırmızı. O yüzden doğru rengi seçmekte biraz zorlanıyorum. Boynuma tam uyumlu fondöteni alıyorum, biraz hayalet gibi olsam da.Cildimin kırmızılığını nötrlemek için sarı alt tonlu fondötenleri tercih ediyorum. Revlon Colorstay Fondötenin 150 numaralı rengi Buff da sarı alt tonlu bir fondöten. Fondötenin yağlı ve karma, kuru ve normal olmak üzere iki çeşidi var.Ben yağlı ciltler için olanını tercih ettim.


Fondötenin kıvamı bence kararında, ne çok akışkan ne çok koyu. Elimin üzerine aldığım fondötene, sünger batırarak cildime uyguluyorum.Önce tenim sürüp,sonra dağıtma işlemine başvurmuyorum çünkü, fondöten çok çabuk kuruyor.Kuruduğu zaman da dağıtmak çok zor oluyor.Fondötenin kapatıcılığı çok iyi, favorim Mac Studio Fix ile kesinlikle yarışır,hatta belki kazanır ^^ Revlon Colorstay Fondötenin kalıcılığı ise kapatıcılığı kadar iyi. En az 8-10 saat,zerre kadar yerinden kıpırdamıyor. Sabitlenmesi de gayet iyi, zamanla çizgilere dolmuyor,ağırlık yapmıyor ve en sevdiğim yanlarından biri de oksitlenmiyor. Sabah sarıyken, iki saat sonra pembeleşmediğim için çok mutluyum ^^ Ayrıca fondöteni pudra ile desteklemek zorunda kalmıyorum.Pudra kullanmadığım halde T bölgemde parlama yapmıyor. Fondötenin doğal bir duruşu var ama, fazla uygulanırsa maske gibi ben buradayım diyebilir. Islak süngerle uygulayarak ise harikalar yaratabilirsiniz.  


Buraya kadar her şey süper.Ambalajın pompasız olması tam bir fiyasko. Bu pompasız ambalajların mantığı pompaya para vermemizi sağlayarak, ekstra kazanç ise, pompayı koysalar da ürün fiyatının üzerine ekleseler daha iyi olur sanırım.Bu tarz bir yaklaşım ucuz bir para kazanma yöntemi değil mi sizce de?

Ben inatla pompa almaya yanaşmadım.Bu arada Mac Studio Fix'in pompası buna uymuyor.Fondöteni baş aşağı muhafaza ediyorum. Ürün hemen ağızda beklediğinden çıkarmak için çok fazla sallamaya gerek olmuyor.Hafif bir hareketle,yeteri kadar ürünü alabiliyorum. 


Pompasız ambalajı dışında, severek kullandığım bir fondöten, Revlon Colorstay Fondöten. Kalıcı ve kapatıcılığı yüksek bir fondöten arıyorsanız bir şans verebilirsiniz.

Sevgiler..

8 yorum:

  1. ben Türkiyeye gelmeden almıştım çok sevdiğim bir fondötendir kapatıcılığı da gayet iyi bence..

    YanıtlaSil
  2. Bende pompasız olması dışında bu ürünü çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Peki sivilceli ciltler için mi çünkü başka bir fondöten kullanayım ertesi gün hemen sivilce çıkıyor yağsız mı bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim cildim de sivilceli, su bazli bir urun ama yogun birazcik.Deneyebilirsiniz.Sevgiler..

      Sil
  4. Normal ciltli birisi yağlı ve karma versiyonunu kullanirsa ne olur daha mı kurutur acaba ? Acikcasi ben cilt tipimden emin değilim bazen çok normal bazen karma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Kübra Hanım, ben bu fondötenin normal ciltler için olanını da kullandım. O daha akışkan ve cildi daha nemli tutuyor, yağlı ciltler için olan ise daha koyu kıvamlı. Normal cildinize yağlı karma ciltler için olanını kullanırsanız, fondöten cildinize tam oturmayabilir. Yer yer pullanmalar ve çizgilere dolma problemi yaşayabilirsiniz.Kendi cilt tipinize uygun olanını kullanmanız doğru olur diye düşünüyorum.

      Sil
    2. merhaba gonca bende buğün aldım watsanslarda indirim vardı revlon %40 ben normal kuru cilt olanını aldım benim karma ama ellerinde kalmamıştı.. bide revlon photoready prımer aldım fondeten altına sürmek için bunun da güzel olduğunu duydum.. bide revlon un aırbrush effect yapan fondetenini aldım.. bu bahsettğim son 2 üründen bilgin varmı henüz kullanmadım tabi.. teşekkürler gonca..

      Sil
  5. Merhaba Azra, aldığın fondetini mutlaka pudrayla sabitlemen gerekecek,yoksa cildinde parlama yapacaktir.Diger iki urunu kullanmadigim icin fikir beyan edemeyecegim ama revlon oldugu icin iyi olacagini tahmin ediyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)