BU BLOGDA ARA

15 Kasım 2015 Pazar

Favori 4 Rujum

Bir çok kadının ortak tutkusu rengarenk rujlar. Rujların reyonlardaki büyüsüne o kadar kapılıyorum ki, ruj almaya doyamıyorum.Ama onlarca rujum olmasına rağmen dönüp dolaşıp aynı 4 ruju kullandığımı farkedince, çok sevdiğim bu rujlar hakkında bir yazı hazırlamak istedim.


Bu favori 4 rujun arasından, en çok sevdiğim rujdan bahsederek yazıya başlamak istiyorum.



Pastel Pro Fashion Matte Hot Fuchsia: Pembe seven bünyeme en iyi gelen ruj kendisidir, elime geçtiğinden beri 2 günde bir mutlaka bu ruju sürüyorum. Hatta sırf bu ruju sürebileceğim kıyafetler seçmeye özen gösterdiğim günler bile oldu. Daha önce hakkında detaylı bir yazı yazdığım üründen kısaca bahsedeyim. Pastel Pro Fashion Matte Hot Fuchsia adından da anlaşılacağı gibi mat bir ruj. Pigmentasyonu gayet iyi,tek sürüşte güzel renk veriyor. Dudakları fazla kurutmuyor ve kalıcılığı çok çok iyi. Favori olmayı kesinlikle hak ediyor. Serinin şeftali renkli bir rujunu da aldım.

Elite Kozmetik Kiss Proof Lip Color 100 Numara: Genelde pembe ve tonlarını kullanmayı seviyorum.Renk skalamı genişletmeye karar verdiğimde morlara yönelmiştim. Bu turuncuya dönük şeftali rujla tanıştığımda, bu renklere de şans verebileceğimi anladım. Elite Kozmetik Kiss Proof Lip Color'lar ,likit ruj kategorisinde değerlendirilebilir. Bu rujlar pigmentasyonları yüksek, mat yapılı rujlar.Kalıcılıkları harika.Tek kusuru dudakları biraz kurutuyor, ve bu renge özel çizgilenme problemi var. Ruj 5-6 saat tazeleme gerektirmiyor,bu rujun çizgilenme problemini ortadan kaldırmak için biraz daha erken tazelemek gerekiyor.

Maybelline Color Sensational Plum Posion : Morlar arasında çok kullandığım ruj bu. Maybelline Color Sensational rujlar yumuşak yapılı,pigmentasyonu iyi,sürümü kolay ve yukarıda bahsettiğim diğer iki rujun aksine parlak bitişli rujlar. 

Rimmel London Color Rush On Fire: Bu kalem rujlar günlük kullanım için oldukça uygunlar. Islak ve parlak bir bitişleri var.Dudakları güzel nemlendiriyor,kalıcılıkları da orta düzeyde. On Fire renk olarak olabilecek en iddiasız kırmızı. Seviyorum :)




Benim en sık kullandığım 4 ruj bunlar.Peki siz en çok hangi rujları tercih ediyorsunuz? Bana tavsiye edebileceğiniz rujlar var mı?

Sevgiler..

4 yorum:

  1. En çok mat rujları seviyorum son favorilerim de Golden Rose Velvet Matte rujlar ve The Balm'ın yeni çıkan likit mat rujları :)

    YanıtlaSil
  2. Elite 100 numaraya bayıldım ya, çok doğal :)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada ben de bu aralar golden rose velvet matte 01 kullanıyorum, memnunum

    YanıtlaSil
  4. hepsinin rengi güzelmiş benim favorilerim bu ara kırmızı ve bordolar :-))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)