BU BLOGDA ARA

4 Kasım 2015 Çarşamba

Essence Sun Club Far Paleti // 01 South Beach

Renkli kozmetik ürünleri arasında en ilgisiz olduğum grup, farlar ve bronzerlar sanırım. Bronzer hiç kullanmazken far paletlerine sadece arada bir elim gidiyor. Far kullandığım zamanlarda genel olarak iddiasız, kahve-bakır tonları tercih ediyorum. Essence Sun Club South Beach'de benim sevdiğim gibi renkler barındıran bir far paleti. 

Essence Sun Club South Beach far paleti mavi tonları da dahil 8 adet far içeriyor. Mavi tonları ilkbahar tadındayken, kahve tonları da biraz sonbahar da iyi gider der gibi. Farlar genel olarak ışıltılı, ama uygulandığında sim gibi görünen ışıltılar göz kapağına transfer olmuyor.Farların sedefli yapısı,göz kapaklarına sadece, patlamayan bir parlaklık veriyor . 


Farların parmakla alınıp bakıldığında pigmentasyonları oldukça iyi. Ama gözpağına uygulandığında aynı yoğun pigmentasyonu yakalamak için ya yoğun uygulama gerekiyor ya da far bazı kullanmak.Far bazı kullanmak mantıklı seçenek bence, farların kalıcılığı da far bazıyla ciddi anlamda artıyor. Farların tozutma problemi göze batmayacak kadar minimum düzeyde. Benim de fazla yoğun makyaj yapmadığım için farları oymadığımı göz önünde bulundurun ama,benimkiler minik sevgi dolu dokunuşlar sadece ^^


Far paletinin ambalajı sert, şeffaf plastikten yapılmış.Oldukça sağlam ve sade. İçerisindeki çift yönlü aplikatör çok kullanışlı değil ama acil durumlarda kullanılabilir. 


Essence Sun Club South Beach far paleti günlük kullanım için uygun bir paleti. Son dört rengi severek kullanıyorum.Uygun fiyatlı ortalama bir far paleti arıyorsanız bu palete yada diğer rengi Long Beach'e ( daha çok kahve tonlu)  şans verebilirsiniz.

Essence ürünlerini Gratis ve Rossmann mağazalarında bulabilir, renklidükkan.com'dan online olarak alabilirsiniz.

Sevgiler.. 

1 yorum:

  1. Bu farı uzunnn zamandır kullanıyorum, bitmek üzere ve dediğiniz gibi gündeliğe çok uygun :) bu arada ben de bloğa beklerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)