BU BLOGDA ARA

22 Kasım 2015 Pazar

essence All About Matt Fondöten // 01 Matt Beige

Fondöten almaya doyamayan bloggerınızdan kocaman, bir fondöten incelemesi daha okumak üzeresiniz.Dönemsel takıntılarımın şu anki hedefi fondötenler ve makyaj süngerleri. O yüzden bir müddet daha bu tarz ürün yorumlarına bolca maruz kalacaksınız,şimdiden söyleyeyim.


Sadece gezmek için gireceğim desem de,kozmetik mağazalarına girmemdeki tek amaç fondöten incelemek,hatta almak, itiraf ediyorum. Merakımın son eseri essence All About Matt fondöten. Üç rengi olan fondötenin en açık rengi olan 01 matt beige'i tercih ettim. Fondöten yağ içermeyen özel formülüyle, yağlı ciltler için özel geliştirilmiş. Mantık olarak tam benlik ^^


Yapısal olarak akışkan değil fakat, çok koyu kıvamlı da olmadığı için uygulamada ve dağıtmada sıkıntı yaratmıyor. Kapatıcılığı ortadan iyi. Renk dengesizliklerini eşitlemekte başarılı, gözenekleri büyük oranda kapatıyor. Sivilce izi ve lekelerin ise görünürlüklerini yeterince azaltıyor. En iyi sonuca süngerle uygulamayla ulaştığımı belirmeden geçmemek gerekir. Çok çok  kapatıcı bir ürün değil ama, günlük kullanım için oldukça ideal. Bu arada pembe alt tonlu ve oksitlenmeye müsait. O yüzden çok beyaz tenlilere uygun değil, buğday tenliler tercih edebilir.



Fondöten yağsız olmasına rağmen cilde hafif bir ağırlık yapıyor. Normal ve yağlı ciltler çok rahatsız olmazlar bu durumdan fakat, kuru ciltlilerin bu fondötenden uzak durması gerekiyor yada uygulamadan önce ciltlerini çok çok iyi nemlendirmeleri gerekiyor. 



Fondötenin kalıcılığı orta, 12 saat olmasa da, 6-8 saat idare ediyor. Günlük makyajda kullandığım için bana yeterli geliyor. Pudrasız kullanımda 4 saat sonra parlama yapıyor. Sabah pudra uygulamasam da, öğleden sonra uygulamak zorunda kalıyorum. Özellikle T bölgemde parlama yapıyor. Pudra desteğiyle kullanmak,benim için en mantıklı seçim.Normal ve kuru ciltler pudraya ihtiyaç duymayabilir. Aslında yağ kontrolü sağlamayı vaad eden, yağsız bir fondötenin parlama yapması ilginç. Kullandığım dönem boyunca sivilcelenme ya da herhangi bir reaksiyonla karşılaşmadım.Belirmekte fayda var.

essence All About Matt fondötenin fiyatı 10.25 TL. Bu fiyata performasını yeterli buldum açıkçası.Ama o zaman zaman hissedilen ağırlık hissi ve parlama sorunu olmasaydı daha çok sevebilirdim. 

essence ürünlerini Rossmann ve Gratis'lerde bulabilir, renklidükkan.com'dan online olarak alabilirsiniz.

Siz essence All About Matt fondöteni denediniz mi? Benim düşüncelerime ekleyecekleriniz varsa, yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)