BU BLOGDA ARA

16 Kasım 2015 Pazartesi

Dr. Scheller Argan Oil & Amaranth Kırışık Karşıtı Serum

Serum kullanmaya başlayalı pek uzun bir vakit olmadı. Ancak 20'li yaşlarımın sonuna geldiğimde serum kullanma ihtiyacı duydum. 


Serum macerasına Cyrene Argan Sütü ile atıldım. O bitince Dr.Scheller'ın olgun ciltler için olan Argan Yağı ve Amaranth içeren serumunu kullanmaya başladım. Cildim karmadan yağlıya dönük olduğu için, ağır gelmesinden korkarak kullanmaya başlamış olsam da bu serum ( ve tabi kullanmaya başladığım diğer ürünlerin de etkisiyle) cildim için bir dönüm noktası oldu. 

Ürünün, içerdiği Argan yağı ile cildi sıkılaştırmak, Amaranth ekstresi ile ise cildin elastikiyetini arttırarak kırışıklıkları azaltmak gibi sağlam vaatleri var. Ayrıca silikon, mineral yağ ve sentetik renklendirici içermiyor. 


Damlalıklı, cam şişede bulunan Dr. Scheller Argan Yağı ve Amaranth İçeren Serum,oldukça akışkan yapıda. Damlalığı yarısına kadar doldurmak bir uygulama için yeterli geliyor. Toplamda 3-4 damla ürünü elime alıp, parmaklarım arasında ısıttıktan sonra, temizleniş cildime uyguluyorum. Ürünün hafif rahatsız etmeyen bir kokusu var, emilimi kolay, yapışkan bir his de bırakmıyor.Benim cildim için nemlendirmesi oldukça yeterli. 

Serum uygulandıktan hemen sonra,cildin toparlandığını hissetmek mümkün. Uzun vadeli kullanımda da cildi pürüzsüzleştirip, gözeneklerimi biraz toparladığını söyleyebilirim. Kırışıklık konusunda bir düşünce belirtemeyecek olsam da, cildimin ciddi anlamda toparlandığını hissediyorum.Renk eşitsizlikleri biraz dengelendi.Tabi bunda kullandığım diğer ürünlerin ve düzenli cilt bakımının da etkisi var. 



Ürünü sabah akşam kullanarak bitirdim.Kullandığım dönem boyunca ne sivilcelenme, ne de alerjik bir reaksiyon durumu yaşamadım. Aksine cildime yaptığım bakımın gerçekten işe yaradığını hissetmemi sağladı. Çok çok severek kullandım. Elimde yedeği olan Cyrene Argan Sütü Serumu bitince kesinlikle Dr.Scheller markasının yaşıma uygun serumuyla yoluma devam edeceğim. Ama aynı etkiyi yaratacak bir ürün yoksa Argan Yağı & Amaranth Serumunu keyifle kullanmaya devam edebilirim.

Ürün bazı Watsons'larda ve online olarak bazı sitelerde 80 TL'ye satılıyor. 

Sevgiler..

3 yorum:

  1. bu markayı merak ediyorum ama elimde çok ürün var alamadım bir türlü neyse ileride şans vereceğim artık...

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu markanin yatistirici serumunu aldim . Dun kullanmaya basladim umarim memnun kalirim:)

    YanıtlaSil
  3. Senden beridir aklımdaydı benimde cyrene bitince deniyim şansımı ^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)