BU BLOGDA ARA

18 Kasım 2015 Çarşamba

Catrice Defining Allık // Rose Royce

Biliyorsunuz Catrice markası kısa bir süre önce Rossmann raflarında yerini aldı.Geçenlerde benim de markanın ürünlerini inceleme fırsatım oldu.Fiyatlar genel olarak makul, ürünler de oldukça albenili.


Aslında indirim zamanı geldiğinde alışveriş yapacaktım, ama allıklara olan zaafıma yenik düştüm. Fena olmadı hani, bir allık ve oje alarak Catrice markasıyla tanışmış oldum.




Bir kaç farklı allık serisi olan markanın, Defining serisinden,Rose Royce adlı pembe şeftali allığını almayı tercih ettim. Mağazada ilk olarak dikkatimi çeken allığın yüksek pigmentasyonu oldu. Allıkları elimle swatchladığımda ışıltılı ve oldukça güzel renk verdiğini gördüm. Almamdaki en önemli etken de bu oldu.


Allık elle kolayca alınmasına ve yüksek pigmentasyon sağlamasına rağmen,fırçaya kolay gelmiyor. Yeteri kadar ürünü almak için fırçayı, allık üzerinde bir kaç kez gezdirmek gerekiyor.Allığın zerre kadar tozutmuyor olması bu durumu affedilir kılıyor açıkçası. Fırçaya çok fazla transfer olmayışının bir avantajı da var aslında,uygulama sırasında kontrolü sağlamak kolay oluyor. Bir anda fazlaca ürün uygulayıp Heidi olunmuyor mesela.


Catrice Rose Royce Allığın yanakta duruşu gerçekten güzel. Ne pembe ne şeftali tam arada harika bir rengi var. Yumuşak,doğal ve ışıltısız bir görünüm sağlıyor. Bir çok makyaja ve kıyafete kolayca uyabilir. Allığın kalıcılığı ise maalesef beni tatmin etmedi.4 saat içinde kaybolup gidiyor. Neyse ki sıkı sıkı kapanan,minik ambalajı taşımaya müsait.Saniyeler içinde tazelemek çocuk işi.



Pigmentasyonun umduğumdan az ,kalıcılığının ise yolda bırakan cinsten olmasına rağmen, renk olarak çok beğendiğim için,Catrice Rose Royce'u aldığımdan beri çok sık kullandım. Başka renklerini alır mıyım ,hayır, ama bu allığı bitene kadar sıkça kullanacağımdan eminim. Fiyatı 13.25 Tl olan allığı, Rossmann'lardan alabilirsiniz.

Siz Catrice ürünlerini denediniz mi? Bu allıkla ilgili fikirleriniz neler? Paylaşın benimle.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. çok güzel bir renk bence.. ben de başka bir rengi var bu serinin..

    YanıtlaSil
  2. rengi çok tatlı mutlaka bakacagım canım bu allığa :)

    YanıtlaSil
  3. benim için çokça pembe :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Catrice'in bu allıklarına en kısa sürede bende bakmak istiyorum,çok güzel görünüyorlar gerçekten :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)