BU BLOGDA ARA

31 Ekim 2015 Cumartesi

Rival de Young Push Up Maskara

Elimde çok fazla maskara olduğu için, uzun zamandır maskara almıyordum.Almamaya da kararlıydım fakat, kararlılığım maalesef biraz kısa sürdü. Geçenlerde Rossmann 'da gezerken fiyatları uygun görünce bitanecik Rival de Young maskara aldım.  


Rival de Young Push Up maskaranın, ismine bakınca kirpikleri kıvıran ve dolgunlaştıran bir yapısı olacağını düşünerek aldım.Fırçasını da göz ününde bulundurdum tabi.



Maskaranın fırçası benim sevdiğim gibi. Plastik kısa çıkıntıları var.Bu tarz fırçalar kirpikleri çok güzel ayırıp, uzatıyor. Rival de Young Push Up maskara da kirpikleri tek tek ayırıp, uzatıyor. İki kat uygulayınca, kirpiklere hafif bir hacim veriyor. Bu anlamda tam bir günlük maskara. 


Maskaranın fırçasıyla  ilgili bir sorun var.Çıkıntıları çok sert.Uygularken kirpik diplerine fazla yaklaşmak pek mümkün olmuyor, çünkü batıyor.Ve gerçekten acıtıyor. Bu açıdan fırçayı şekil olarak beğensem de, çok sert olduğu için fazla işlevsel bulmadım.

Maskaranın siyahlığı kararında,dediğim gibi performansı günlük kullanım için uygun. Fakat biraz akmaya müsait.Gözleri fazla sulananlar için, yada efor sarf edilen bir iş yaparken kullanımı pek uygun değil. Dökülme yapmıyor ama, dediğim gibi hafif bir göz yaşarmasında dağılması olası.Buna ek olarak asla alt kirpik maskarası olarak kullanılmamalı.  


İndirimde 6 TL'ye almıştım. Fiyat performans açısından düşünülürse  çok da zarar ettiğim söylenemez ama çok da keyifle kullanacağım bir maskara değil açıkçası. Uygun fiyatlı ve ortalamaya yakın bir maskara.Alırken göz önünde bulundurmak lazım.

Rival de Young Push Up maskarayı kullananlar var mı? Fikirlerimiz ortak mı? 

Sevgiler..

2 yorum:

  1. L'oreal Miss Manga ve Maybelline maskaraları favorim :)

    YanıtlaSil
  2. maskarasını sevdim ama ben de performansını benzeşmemiştim:) eline saglık canım güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)