BU BLOGDA ARA

22 Ekim 2015 Perşembe

Online Alışverişin Yeni Rengi : Portakalrengi.com!

Kozmetik ve dermokozmetik alışverişini online olarak yapanlara güzel bir haberim var! Sağlam altyapı ve uzman bir ekip ile yola çıkan Portakalrengi.com,  aradığınız bir çok ürüne kolaylıkla ulaşabileceğiniz yeni adres olacak! 



Dermokozmetik alışverişlerimi çoğunlukla internet üzerinden yapıyorum.Yeni site keşifleri yapmayı ve güvenilir site çeşitliliğinin artmasını bu açıdan seviyorum. Dermokozmetik alışverişlerinden sonra su sıra bazı markaların renkli kozmetik ve ten ürünlerine takmış durumdayım. Asıl amacım Perricone MD ürünlerini incelemekti ama oan tık buna tık derken ,siteyi oldukça fazla gezdim. Herhangi bir mağazada bulmamın mümkün olmadığı ve şu sıralar zaten ilgi duyduğum  Youngblood ürünlerinin de sitede satıldığını gördüm. 



Markanın rujları ve lipglossları resmen radarımdaydı zaten, yeni takıntım olan fondöten grubuna da göz gezdirdim. Hatta ruj,lipgloss sevdamdan vazgeçip, önceliği fondötene vermeye karar verdim. 



Ten rengime ve cilt tipime uygun Youngblood fondöteni %10 indirimle alma fırsatım var.Ne dersiniz bu ürüne bir şans vermeli miyim? Yoksa Portakalrengi.com'un geniş ürün yelpazesinden kendime başka bir fondöten mi seçmeliyim? Ya da ruj almakta kararlı mı davranayım? Bir fikrinizi alırım :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)