BU BLOGDA ARA

8 Ekim 2015 Perşembe

Monteil Makyaj Süngeri

Bir dönem makyaj fırçalarına karşı özel bir ilgim vardı.Özellikle fondöten fırçalarına karşı.Performansını en çok sevdiğim Real Techniques Expert Face fırçaya yakın olan bir kaç tane fırça buldum ama istediğim en iyi etkiyi veren fırçayı bir türlü bulamamıştım.

Ben de bir çoğunuz gibi sıkı bir blog takipçisiyim, bloglarda olumlu yorumlar okuyunca makyaj süngerlerine yönelmeyi mantıklı buldum. İlk olarak RT'in makyaj süngerini aldım.Performans olarak çok çok sevdiğim için fırça alımını durdurup sünger aramaya başladım. Sünger alma maceram böylece başlamış oldu.

makyaj süngeri
 
Çoktandır kullandığım ama yazısını yazmadığım RT Makyaj süngerine elbette değineceğim ama öncesinde uygun fiyatlı ve işlevsel bir süngerden bahsetmek istiyorum. Monteil Makyaj Süngeri! 
Monteil markalı ürünleri ben ilk defa Hobi parfümeride gördüm.(Sanırım sadece orada satılıyorlar.) Açılı eyeliner fırçası arıyordum, aradığımı bulmanın yanı sıra bu minik sarı şekerle de tanışmış oldum.

makyaj süngeri

Bir ucu sivri, yumurta şeklindeki yumuşacık Monteil Makyaj Süngeri ile; bb krem,kapatıcı,krem allık,likit aydınlatıcı ve fondöten gibi ürünleri uygulamak mümkün. Birazcık ürün emse de, bu sünger, uygulamak istenilen ürünü homojen bir şekilde cilde yayma konusunda çok çok başarılı. 
Bu süngerle uygulama yapıldığında, doğal olarak, fırça kullanırken oluşabilecek fırça izi sorunu tamamen ortadan kalktığı gibi, uygulanan ürün cilde çok iyi oturduğu için,zaman geçtikçe oluşan dalgalanma sorunu da olmuyor. 


makyaj süngeri

Daha önceleri fırça ile dağıttığım ürünlerin, bu süngerle uygulandığında kalıcılıklarının ve kapatıcılıklarının da arttığını gördüğümden bu yana süngeri elimden düşürmüyorum. Ayrıca tampon hareketlerle uygulama yapmak gözenekleri daha iyi doldurduğu için, gözenek görünürlüğü tatmin edici ölçüde azalıyor. Bu da gözenek küçültücü ürünlerin günlük kullanım gereksinimini ortadan kaldırmış oluyor. 

makyaj süngeri

Süngerin gözenekli bir yapısı var ve daha önce de söylediğim gibi yumuşacık. Sivri kısmıyla göz altlarına ve burun kenarlarına uygulama yapmak, o kısımlara bile etkili bir şekilde ulaşmak mümkün. Bu süngerle çoğunlukla fondöten uyguluyorum. Elimin üzerine aldığım fondötene, süngerin kullanmak istediğim tarafını batırıp, cildime uyguluyorum.Cildinize sürdüğünüz ürünü, bu süngerle dağıtarak da uygulama yapabilirsiniz. 

makyaj süngeri

Görmeniz için kullandığım eski süngeri ıslattım. Monteil Makyaj Süngeri ıslandığında neredeyse iki kat büyüyor. Nemli uygulama yapmayı ben pek sevmiyorum çünkü nemli uygulama fondötenin incelmesine,dolayısıyla kapatıcılığının azalmasına sebep oluyor. Ama eğer siz nemli uygulama yapmak isterseniz bu kadar büyük bir süngerle uygulama yapacaksınız. 

Monteil Makyaj Süngeri ile ilgili tek sıkıntı temizliğinin biraz zor olması. Biraz can sıkıcı ve üşenilesi olsa da kullandıktan hemen sonra yıkarsanız bu sorunu önemli ölçüde aşmış oluyorsunuz. Dikkat etmeniz gereken diğer bir husus ise yıkama işlemini sırasında nazik olmanız gerektiği.Sert ve çitiler tarzda bir yıkama süngeri yırtmanıza sebep olabilir. Tırnaklarınıza da dikkat! Deneyimle sabit ^^ Benim size önerim hafif dairesel hareketlerle, süngerinizi beyaz sabuna sürterek yıkamanız. 

makyaj süngeri

Süngeri görünce aklıma Beauty Blender gelmişti, haksız da değilmişim değil mi? Boyut olarak neredeyse aynılar.Yumuşaklıkları ve dokuları da birbirlerine çok yakın.

Severek takip ettiğim makyaj blogları Beauty Blender yorumlarıyla dolu.Benim de Beauty Blender'ım var,fakat henüz kıyıp da kullanamadım. 
Beauty Blender'ın 50-55 Tl arasında değişen bir fiyat aralığı var. Monteil Makyaj süngeri ise sadece 10 Tl.
Beauty Blender'ın maksium kullanma süresi 3 ay, bu süngeri de dikkatli kullanırsanız 2 - 2.5 ay kullanabilirsiniz. 

Benim size önerim, Hobi Parfümeri'ye uğrama fırsatınız varsa bu süngerden bir tane edinin. Beauty Blender alma hevesiniz geçip gidecek, 40 Tl'niz de cebinizde kalacak :) Tavsiyemdir..

Sevgiler..

7 yorum:

  1. İyi bir alternatif gibi duruyor Gonca'cım, yapısı BBye çok benziyor gibi...
    Fakat ben ilk BBmi 1 yıl çok rahat kullandım, taş gibi çıktı. İkinciyi kullanırken Rüzgar ısırıp kopardı hahaha! Üçüncüyü yeni aldım, bakalım ne kadar dayanacak? Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo ne kadar uzun kullanmışsın, bu arada aşkolsun RüzRüz'e dişlicek başka bişi bulamamış mı :) Bu süngeri de almalısın :)

      Sil
  2. hobi parfümeri gördüğüm anda bakacağım :-))

    YanıtlaSil
  3. O minnoş sünger nasıl büyümüş öyle :) Sünger kullanmadım hiç, pratik değil bence ve fırçalar daha ekonomik geldi ama tontonu görünce denemek istedim :) Deneyimlerinizi aktardığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kocaman oluyor, aslında sünger kullansanız fırçaların varlığını bile unutabilirsiniz :)

      Sil
  4. Kuzenim yurtdışında okuyor. Bana birden fazla beauty blender gönderdi kızlar. Almak isteyen olursa 10 tl den satacağım. Mail atabilirsiniz makyajfircam34@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)