BU BLOGDA ARA

14 Ekim 2015 Çarşamba

Kruidvat Oje Düzeltici Kalem

Oje sürmeyi seviyorsanız, baş etmeniz gereken bir problem kapıda hazır bekliyordur,taşan ojeler! Öyle ki kullanılan ojenin rengi ne kadar güzel olursa olsun, tırnak yapısı ne kadar şahane olursa olsun, ojeler sürerken taşmış ve tırnak diplerine bulaşmışsa güzel bir görüntü elde etmek maalesef pek mümkün değil.


Oje düzeltme işleminin en bilinen yolu kulak/makyaj temizleme çubuğunu asetona batırarak taşan kısımları temizlemek. Kullanılan kulak/makyaj temizleme çubuklarının tombik ve geniş olması temizlik işini zorlaştırmakla birlikte,bu çubuklarla yapılan temizleme işlemi ojeyi bozma riski de taşıyor.

İşte bu aşamada, araya giren zeki bir insan oje düzeltici kalem diye bir ürün piyasaya sürmüş.Sonuç süslülerin işine oldukça yaramış!


Bildiğim kadarıyla bir çok markanın bu tarz kalemleri var.Ben ilk olarak Essence markasına ait bir oje düzeltici kalemi kullanmış ve bu minik yardımcıyı işlevsel bulmuştum.Şimdi ise yeni denediğim Kruidvat markasına ait oje düzeltici kalem ile ilgili fikirlerimi sizinle paylaşmak istiyorum.


Kesik uçlu fosforlu kalemleri andıran ama onlara göre daha yuvarlak hatlı bir ucu olan bir ürün Kruidvat Oje Düzeltici Kalem. Haznesinde tuttuğu asetonsuz,jojoba yağıyla zenginleştirilmiş, güzel kokulu oje çıkarıcı, uca basınç uygulandığında çıkıyor. Uç çok fazla ıslanmıyor bu da ojeyi dağıtmadan temizlemeye olanak sağlıyor. Ucun kesik ve oyuntulu yapısı sayesinde ise tırnak diplerine kolayca ulaşmak mümkün.Gene de ucun biraz daha ince ve sivri olması bu kalemin işlevselliğini artırabilirdi. 

Oje düzeltme işini oldukça kolaylaştıran bu ürünün, arkasında 3 tane de yedek ucu var. Bu tarz bir ürüne yedek uç şart çünkü,özellikle koyu renk ojeler ucu çok çabuk kirletiyor. Çok basınçlı uygulamalar ise ucu keçeleştirebiliyor. 

Tüyo:Basınçlı uygulamadan kaçınarak keçeleşmeyi geciktirebilir, kullanım sonrası ucu asetonsuz bir oje çıkarıcıya sürtüp temizleyerek, uçların kullanım süresini uzatabilirsiniz.


Kruidvat Oje Düzeltici Kalem, oje düzeltme işini pratikleştiren,bence alınası bir ürün. Fiyatı 10 TL civarında diye biliyorum.Doğru kullanımla her bir ucu ortalama 2-4 hafta kullanabilirsiniz. (Kullanım sıklığını da göz önünde bulundurmak gerekir) Ağzını kullanım sonrasında sıkıca kapatıp,muhafaza ettiğinizde size uzunca bir süre yardımcı olacaktır.Bu şartlar altında fiyatı performansını karşılar diye düşünüyorum:) Ürünü sadece Watsonlar'dan temin edebilirsiniz.

Ojenizin bozulmadığı, renkli günler dilerim!

Sevgiler..

6 yorum:

  1. çok faydalı bir alet bence ama çabuk kuruyor :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epeydir kullanıyorum ben ağzını sıkı sıkı kapadım hep, kuruma belirtisi yok şimdilik

      Sil
  2. I like to look of that Avon ;)

    YanıtlaSil
  3. Aynı işlemi kulak temizleme çöpüne azcık aseton damlatarak uyguluyorum ben çok kolay ve hesaplı bir işlem oluyor. 😉

    YanıtlaSil
  4. Aynı işlemi kulak temizleme çöpüne azcık aseton damlatarak uyguluyorum ben çok kolay ve hesaplı bir işlem oluyor. 😉

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)