BU BLOGDA ARA

20 Ekim 2015 Salı

Garnier BB Krem // Göz Altı Kapatıcı Roll On

Göz altlarım problemli olmadığı için göz altı kapatıcılarıyla aram pek yok.Bugün de sırf meraktan aldığım, ama genel olarak ilgi duymadığım kozmetik grubuna ait bir üründen bahsedeceğim : Garnier Göz Altı Kapatıcı BB Roll-on.


Garnier'ın yağlı ciltler için olan bb kremini uzun bir zamandır severek kullanıyorum.İndirim döneminde göz altı için olan kapatıcı bb kremi de, sırf meraktan, almıştım. Ürünü çok sık kullandığımı söyleyemeyeceğim, ama fikir sahibi olacak kadar deneyimledim.


Garnier Göz Altı Kapatıcı BB Roll-on bilyeli başlığı olan,tüp bir ambalajda satışa sunuluyor. Bu açıdan kullanımı oldukça kolay. Açık ve orta ton olmak üzere iki rengi var. Bendeki açık renk olmasına rağmen oldukça sarı alt tonlu.Çok beyaz tenliyseniz açık rengi bile size koyu gelebilir.


Ürünü uygulaması oldukça pratik.Göz altlarıma yeteri miktarda ürün sürdükten sonra, makyaj süngeri ile tampon hareketlerle uyguluyorum.Fırça kullanmamaya özen gösteriyorum, çünkü fırçayla uygulama, zaten ince yapılı,kapatıcılığı azdan biraz daha iyi olan ürünün kapatıcılığını azaltıyor. Genel olarak benim gibi, ince yapılı ürünleri sevenleri tatmin edebilir fakat kapatıcılık açısından göz altları çok problemli olanların seveceği bir ürün olmayacaktır. Ürünün adı her ne kadar kapatıcı olsa da, amacı kapatmaktan ziyade, renk tonunu eşitlemek gibi görünüyor.  


Uygularken ürünün tenle iyi bütünleşmesini sağlayabilirseniz, göz altındaki ince çizgilere pek dolmuyor. Pek dolmuyor diyorum çünkü, benimki gibi göz altlarınız yağlıya dönükse pudra desteği olmadan kullanmak biraz riskli. Çok terlediğiniz zamanlarda ürün büyük olasılıkla, çizgilerin arasına dolacaktır. 
Vaatleri arasındaki göz altını nemlendirmeyi yerine getirip getirmediğinden emin olamasam da gerginlik ve kuruluk hissi vermediğinden kesinlikle eminim.Ayrıca metal bilyeli roll-on başlığı sayesinde yarattığı ferahlığı da seviyorum. 


Yukarıdaki görseli açıklayacak olursam, göz altı kapatıcısı kullanmaya pek ihtiyaç duymadığım için ürünü göz kapaklarımı nötrlemek yani bir nevi far bazı olarak kullanmayı tercih ettim.Sonuç olarak bir taşla iki kuş vurmuş oldum. Garnier Göz Altı Kapatıcı BB Roll-on'un üzerine uyguladığım farların renkleri daha belirginleşirken, kalıcılıkları ise baya baya arttı. 

Benim için fiyat performans açısından (indirim zamanlarında 6-7 TL'ye alınabilir) başarılı bir ürün Garnier Göz Altı Kapatıcı BB Roll-on. Çok açık tenli değilseniz, özellikle indirim zamanında denk getirip, bir şans veebilirsiniz.

Sevigler..

3 yorum:

  1. Bilyesiyle sürmeyi hiç beceremediğim bir kapatıcı, yapısı da ince olduğundan bir sürü ürün geliveriyor. Açık rengini kullanıp çok sarı bulduğum için ben de sizin gibi göz kapaklarımda far bazı olarak kullanmıştım. Neyse ki uzun çabalarım sonucunda bitirip kurtuldum kendisinden. Görünce de yazmadan duramadım :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. yanındaki farın rengine bittim ben :)

    YanıtlaSil
  3. bende açık tonunu aldım ama çok beyaz tenli olduğum için kullanamadım bi de far bazı olarak deneyeyim çok iyi oldu bu yazı :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)