BU BLOGDA ARA

12 Ekim 2015 Pazartesi

Easy Floral Nail Art

Nail Art çalışmayı çok seviyorum biliyorsunuz.Uzunca bir zaman ara verince elim biraz soğumuş ama, hafta sonu fırsat buldukça bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Eşim video çekmem konusunda beni cesaretlendirince bir kaç video da çektim.


Bu basit nail art çalışmasını geri dönüş çalışmam olarak kabul edin.Elim gerçekten soğumuş.Son bıraktığımda daha hızlıydım ve çizgilerim daha netti.  Isınma turlarından sonra videolarla döneceğim ^^


Flormar'ın bu yeşil ojesini çok severek almıştım.Değişik bir yeşil, askeri yeşil ve yağ  yeşili arasında bir rengi var. Üzerine sarı ve bordonun yakışacağını düşünerek bu çalışmayı yaptım. Çalışma basit, noktalama kalemiyle koyduğum noktaların etrafına dört yapraklı beyaz bir çiçek yaptım.Daha sona yaprakların yarısını renklendirdim. 


Aslında videosu da var bu çalışmanın ama,netliğini ve açısını beğenmediğim için yayınlamayacağım. Yapımı kolay zaten,denemek isterseniz kolayca yapabilirsiniz.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. This is really, really beautiful!

    YanıtlaSil
  2. ben hiç yapamadığım için ne kadar paslanırsan paslan harika olmuş :-))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)