BU BLOGDA ARA

6 Ekim 2015 Salı

Cyrene Papatya ve Yeşil Çay Özlü Yağ Dengeleyici Tonik

Cilt temizliğinin, en önemli ikinci aşama tonikleme işlemidir.Hele de gözenek problemi yaşıyorsanız asla atlayamazsınız ya da öyle herhangi bir ürüne emanet edemezsiniz. En azından benim için durum böyle.



Tonik konusunda çokça hatalı tercih yapmışsam da, hatalarımdan ders alma konusunda baya yol katetim. Artık sık değişiklik yapmıyor daha önce kullanıp memnun kaldığım ürünlere,özellikle temiz içerikli olanlara yöneliyorum.

Cyrene'nin karma-yağlı ciltler için geliştirdiği papatya ve yeşil çay özlü tonik; sebum dengesini sağlayarak,karma/yağlı ciltlerin en temel sorunu olan yağlanmayı, dolayısıyla ciltteki parlamayı kontrol etmeyi vaat ediyor. Bir şişe bitirdikten sonra verdiğim karar ise bu vaadini kesinlikle gerçekleştiriyor!
Yağ dengesini sağlamayı hedefleyen, bol alkol destekli ve keskin kokulu toniklerin aksine hafif yapısı ile cildi nazikçe temizliyor ve rahatlatıyor. Benim cildim kızarmaya çok müsait olmasına rağmen, bu toniği kullandığımdan beri gerginlik ve kızarma sorunu yaşamıyorum. Uygulama sonrasında cildim yumuşak ve arınmış oluyor. Hafif kokulu bu toniği, çıt kapaklı şişesinden,atomizer başlıklı bir şişeye aktarıp, gün içinde cildinize püsküreterek kullanabilirsiniz. Kesinlikle ağır gelmeyecek,aksine cildinizi rahatlatıp,gün içinde yağlanmasını engelleyecektir.  


Cyrene Papatya ve Yeşil Çay Özlü Yağ Dengeleyici Tonik  de Cyrene'nin diğer ürünleri gibi paraben ve boyar madde içermiyor, raf ömrü ise güvenilir içeriklerle uzatılıyor.Hayvanlar üzerinde denenmeyen ve hayvansal içerik barındırmayan bu markaya olan sevgim gün geçtikçe büyüyor.Özellikle bu tonik cilt bakımında vazgeçilmezlerim arasında yerini aldı bile!

Peki siz Cyrene markasının ürünlerini denediniz mi? Denediyseniz, düşüncelerinizi paylaşın benimle.

Sevgiler.. 

4 yorum:

  1. elimdeki serumlar bitse bu argan oil serumu denemek istiyorum aslında ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu anda Dr. Scheller kullanıyorum müthiş faydasını gördüm, o bitince elimdeki yedek argan sütünü kullanıp Dr.Scheller'la devam edeceğim.

      Sil
  2. Markanın 2-3 ürününü kullanmaya başladım bende,bu tonik çok övülüyor en kısa zamanda bende almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olmazsınız diye düşünüyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)