BU BLOGDA ARA

28 Eylül 2015 Pazartesi

Yves Rocher Asetonsuz Oje Çıkarıcı

Uzun zamandır oje süremeyince, yeni oje çıkarıcı ürünler alıp, denemiyordum. Geçenlerde yaptığım online Yves Rocher alışverişimde hediye gelen oje çıkarıcıyı deneyip sıcağı sıcağına paylaşmak istedim.



Aseton her ne kadar oje temizliğini çok kolaylaştırıyorsa da, tırnaklar ve tırnak etlerine verdiği zarar da aşikar. Kozmetik delisi bünyelerimize, en az zararı verecek,hatta mümkünse hiç zarar vermeyecek ürünleri tercih etmek çok önemli. O yüzden asetonlu oje çıkarıcılara, hayır! Düşüncem bu yönde olunca Yves Rocher Oje Çıkarıcı'nın da benim için en önemli artısı aseton içermiyor olması oldu.


Aseton içermeyen Yves Rocher Oje Çıkarıcı tırnağa zarar vermediği gibi, içerdiği organik badem yağı ile tırnak ve tırnak çevresini yatıştırmayı, besleyip güçlendirmeyi vaat ediyor.

Ben, bir oje çıkarıcıdan bakım yapmasını beklemiyorum, bu iş için üretilmiş onca krem,yağ vesaire varken, bu tarz bir beklenti içerisinde olmak gereksiz geliyor. Benim oje çıkarıcım sadece tırnak etlerimi ve tırnaklarımı kurutmadan ojemi çıkarsın yeter.

Yves Rocher Oje Çıkarıcı ise, korkunç kokusu dışında sevdiğim bir ürün oldu. Artık asetonsuz oje çıkarıcıların kötü koktuğu gerçeğini kabullenmek durumundayım sanırım.Denediklerim hep aynı kokuyor. Kokusu dışında hakkında söyleyecek kötü bir şey bulamıyorum.Koyu renkli ojeler de dahil, tüm ojeleri zahmetsizce, sağa sola bulaştırmadan, tek seferde temizliyor. Islattığınız bir pamukla beş tırnağın ojesini de çıkarmak mümkün. Bu durumda bile sağa sola oje bulaşmıyor.Simli ojelerde ise biraz ovalama gerektiriyor ama, yine de başarılı olduğunu söyleyebilirim. Genel olarak çok kuvvetli bir oje çıkarıcı.

Ek olarak tırnakları ve tırnak diplerini kurutmuyor, ama ekstra bir yumuşaklık verdiğini de söyleyemem.


Oje çıkarıcı hakkında,kokusundan başka sıkıntılı olduğum fiziki bir durum var,belirtmeden geçmek istemedim.Şişenin ağzında daraltıcı bir aparat olmadığı için,ürünün israf olma olasılığı fazla. Ne kadar dikkatli olursanız olun,çoğu zaman istediğinizden fazla ürün dökülüyor pamuğa.100 ml'lik bir oje çıkarıcıya,10 lira veren birinin,bir damla bile boşa harcamak isteyeceğini düşünmüyorum. Sıvı bir ürüne, han kapısı gibi tahliye açıklığı yapmak çok mantıksız olmuş. Sizce?


Bahsettiğim iki husus dışında sevdiğim bir ürün oldu.Fiyat miktar oranı tekrar düzenlenirse, kokusunu bile göz ardı ederek tekrar tekrar alabilir,kendisini favori oje çıkarıcım ilan edebilirim.

Peki siz bu oje çıkarıcıyı kullandınız mı? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? 

Sevgiler..

6 yorum:

  1. kapak kısmı oyle olmasaymış iyiymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, çabuk bitsin diye yapmışlar sanırım :D

      Sil
  2. ah o koku yok mu o koku asetonu tercih ettiriyor bana boğulacak gibi oluyorum :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ellerimi camdan dışarı çıkararak temizliyorum bazen :)

      Sil
  3. Kesinlikle katılıyorum, bir tıpa uyduramamışlar mı :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)