BU BLOGDA ARA

13 Eylül 2015 Pazar

L'oreal Infallible Matte Fondöten // 12 Natural Rose

Cildi oldukça kusurlu olan biri olduğum için, neredeyse her gün orta ve üstü kapatıcılığa sahip olan ten ürünleri kullanıyorum.Kısaca rutinimden bahsedecek olursam, hafta için kapatıcı ürünler (fondöten) kullanırken, hafta sonları renk eşitleyici ürünler (bb krem) kullanıyorum. BB kremler konusunda genelde doğru tercihler yapıyorum fakat fondöten konusunda maalesef bu zamana kadar bolca yanlış tercih yaptım, özellikle renk konusunda.Durum böyle olunca bir çok fondöten denedim.Onlardan biri de daha önce normal olanını denediğim L'oreal İnfallible Matte Fondöten.


Belki komik bulacaksınız, (eminim komik bulacaksınız) daha önce renginin bir tık koyu olduğunu düşündüğüm normal fondötenin, aynı renginin matını almışım.Bu mağaza ışıkları beni çok yanıltıyor, pes! Benim yüzüm tenime göre her zaman biraz kırmızı, bu durumu nötürlemek için sarı alt tonlu ürünlere ihtiyaç duyuyorum. L'oreal İnfalible Matte Natural Rose ise adından da anlaşılacağı gibi pembe alt tonlu bir ürün. 

Püf Noktası: Eğer ürün pembe alt tonlu mu sarı alt tonlumu anlamakta güçlük çekiyorsanız, elinize bir miktar ürünü dökün ve bir pamuk yardımıyla fazlasını alın. Bıraktığı izin rengine göre alt tonunun ne olduğunu anlayabilirsiniz.

L'oreal'in bu fondöteninin iki çeşidi de, zamanla oksitlenerek tende bir miktar daha koyulaşıyor.O yüzden ürünü kullanamadığım için elim çıkarmaya karar vermiştim.Ama tatile gidip tenim biraz bronzlaşınca, tekrar kullanmaya karar verdim.Ve bingo! 


Fondöten pudralı ve çok akışkan olmayan bir yapısı var.Yapısı pudralı olduğu için uygularken iki şeye dikkat etmek gerekiyor. Birincisi yağlı olsa da cildinizi güzel nemlendirin.Ve fondöteni uygulamadan önce kreminizin cildiniz tarafından tamamen emildiğinden emin olun. İkincisi ise doğru araçla uygulama yapın. Ben bu fondöteni bir çok fırçayla uygulamayı denedim ama sonuçtan pek memnun kalmadım.Neden derseniz, hiçbir fırçayla yeterince iyi ve homojen dağılmadı. 3-4 saat sonra özellikle yağlı olan yanaklarımda birikme, çenemde ise pullanma yaptı. Bu tarz bir görüntüyü kim ister ki? 
Sağlıklı ve güzel görünen sonuca ise makyaj süngerleriyle ulaştım. Real Techniques makyaj süngeri ve Monteil marka makyaj süngeriyle mükemmel sonucu aldım. Beauty Blender'ı hala kullanmaya kıyamadım :/ 


Uygulama aşamasını doğru adımlarla tamamladıktan sonra gerisinden keyif almaya bakın! Gerçekten çok çok iyi bir fondöten.Kapatıcılığı ortanın üzerinde, buna rağmen ağırlık yapmıyor. 24 saat birazcık iddialı bir vaad olmuş olsa da, kalıcılığı da gayet iyi, pudra ile sabitlemeye gerek olmadan, 6-8 saatini parlama yapmadan, tende kalıyor.Performans başarılı! 

L'oreal İnfaliible Matte yağlı ciltlilerin seveceği bir fondöten. Fiyatını hatırlamıyorum ama 30TL - 50TL arasında değişen fiyatlar gördüm internette, bayram indiriminde bu fondötene bir şans verebilirsiniz. Bu arada bende yağlı ciltler için fondöten önerilerinizi alırım :) 

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Yazınız beni fondöteni denemeye heveslendirdi, en kısa zamanda deneyeceğim. Yağlı cilt için likit fondötenden ziyade kompakt fondöten önerebilirim, Clinique Even Better kompakt fondöten fena değil.

    YanıtlaSil
  2. Bu fondoten yoğun sivilce,kizariklarini kapatmaya yönelik midir sizce öyle bir fondoten yada BB krem var midir acaba ���� yağli veya karma ciltler için felan 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Tuğçe, bu fondötenin kapatıcılığı gayet iyi, yoğun sivilce problemin varsa kapatıcılarda da faydalanarak bu fondöteni rahatlıkla kullanabilirsin. Ama eğer tek ürünle sonuç alayım dersen Mac Studio Fix Fluid bu konuda gerçekten başarılı.Porselen gibi bir görüntü elde edebilirsin.Sevgiler..

      Sil
  3. Arkadaşlar kesinlikle harka bi ürün. Alırken tereddütlerm vardı, çünkü sivilce lekerimi kapatan bi fondöten bulamamıştım daha önce. İyi ki almışım diyorum, yağlı ciltler için harika bi ürün. Kalıcılığı yüksek, muhteşem kapatıyor. Bitince tekrardan alıcam şiddetle tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  4. 22 numara kullaniyorum mat olani ve yaklasik bir bucuk seneyi askin. O kadar cok fondoten denedim ki hem tenine uysun hem kapatici olsun hem hafif olsun bunlarin bir olsa digeri olmuyordu. Ama taki rossman de onunla karsilasana dek ilk askim diyebilirim size ���� ve boylede giderse son olucak herkese siddetle tavsiye ederim. Fiyati genellikle 50 tl civari oluyor ama kadinlar gunu gibi ozel gublerde %50 indirimle bir cok avm de bulabilirsiniz ben her sene kadinlae gununde aliyorum %50 indirimle ��

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)