BU BLOGDA ARA

8 Eylül 2015 Salı

Formar Bohemian Dream Serisi // Likit Rujlar- Renkli Eyeliner - Allık

Flormar sık sık çıkardığı koleksiyon ürünleriyle göz doldurmaya devam ediyor.  En son çıkan Bohemian Dreams koleksiyonunun da satıştan kalkıyor olması sebebiyle ürünlerde muazzam indirimler var.Ben de bu indirimi kaçırmadım bir kaç ürün aldım, hala ürünler bulunabiliyorken kısa bir inceleme yazısı yazmak istedim.


Flormar Bohemian Dreams Extreme Color Lip Lacquer // Party Pink ve Pop in to my Mind: Pigmentasyonu çok yüksek olan rujların yapıları yoğun, sürümleri çok rahat.Tek katta kapatıcılık sağlıyor,çizgilere dolmuyor,kalıcılıkları da orta düzeyde. Bendeki rujların renkleri oldukça iddialı,belki günlük kullanım için size çok ağır gelebilir fakat, bir kaç bölgeye dokundurup elinizle dağıtırsanız renkleri hafifleterek kullanmanız mümkün.



Rujların aplikatörlerinin küçük ve fazla ürün çıkarmıyor olması kullanım kolaylığı sağlıyor.



Flormar Bohemian Dream Colorliner // V for Victory : Bu eyelinerların iddialı ve canlı renkleri varken ben gene en iddiasız olan V for Victory'i tercih ettim.Kahverengi/bronz bazlı, içinde altın yansımaları olan bir rengi var. Islak yapılı,pigmentasyonu başarılı, sürümü rahat. Sabitlenmesi ve kalıcılığı oldukça iyi. Alınası bir ürün.



Flormar Bohemian Dream Puffy Blush // Grow Love: En en en çok sevdiğim renkli kozmetik ürünü kesinlikle allıklar.  Bu koleksiyondan da bir allık aldım tabikii. Renk olarak olarak The Balm İnstain allıklardan Hounstooth'un biraz daha koyusu. Dokunulduğunda yumuşak, kremsi bir yapısı var. Çok fazla pigmentli değil ama, RT allık fırçasıyla iyi sonuç alabildim.Sanki allığın yüzeyi biraz aşındırılırsa kremsi yapı kayboluyor ve uygulama biraz daha kolaylaşıyor. Tene uygulandığında pudralaşması memnun edici, kalıcılığı da beni tatmin etti. Sabah biraz yoğun uygulayınca tazelemeden tüm günü bu allıkla geçirebiliyorum.


Ürünlerin swatchları bu şekilde.Gördüğünüz gibi renkler şahane. Her bir parça da 5 TL olunca almamazlık yapılmaz değil mi? Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Sevgiler..


1 yorum:

  1. gerçekten hepsi ayrı güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)