BU BLOGDA ARA

6 Eylül 2015 Pazar

Flormar Invisible Pore Minimizer // Gözenek Küçültücü

Cildinizde gözenek probleminiz varsa, iyi kapatıcı bir ten ürününün yanında yardımcı ürünlere de ihtiyaç duymanız olası. Pore Minimizer (gözenek küçültücü), Pore Refiner (gözenek giderici-uzun vadede kalıcı sonuç vermeyi amaçlar)  yada Primer (makyaj bazı) gibi ürünlere bu aşamada ihtiyacınız olan yardımcılar.Amaçları gözenekleri doldurarak, uygulanan ten ürününün daha pürüzsüz sonuç vermesini sağlamak,anlayacağınız bir çeşit dolgu maddesi. Ben bugün size gözenek küçültücü kategorisindeki bir üründen bahsedeceğim: FLORMAR PORE MİNİMİZER 




Daha önce Benefit'in Porefessional bazını denemiş memnun kalmıştım. Floramar'ın Pin up serisine ait gözenek küçültücü ürününü de yaklaşık bir aydır, neredeyse her gün kullanıyorum. Şeffaf, kokusuz ve jel kıvamlı bir ürün.İki parmağınızın arasında biraz gezdirdiğinizde yumuşacık,kadifemsi bir his bırakıyor.Aynı hissi tende de hissetmeniz mümkün.Doğru miktardaki ürünü, gözeneklerin üstüne pıt pıt vurarak uygulamak gerekiyor.Doğru miktarda diyorum çünkü fazla uygulanırsa, fondötenin altından belli oluyor. Gözenek saklamak geri dursun. bir de kabartılı bir görünüm ortaya çıkıyor. 


Uygulama sonrasında gözenekler gözle görülür bir şekilde kaybolmuyor, Porefessional gibi gözenekleri anında silmiyor.Fakat üzerine fondöten uyguladığınızda, gözeneklerin neredeyse yok olduğunu görmek mümkün.Kalıcılığı gayet iyi, makyajı güzel sabitliyor.Makyajım,tüm gün boyunca T bölgemden zerre kıpırdamıyor.Matlaştırma vaadini de tam olarak olmasa da yerine getiriyor, cildimde parlama yapan ürünlerin Flormar Pore Minimizer'ı kullandığım zaman daha geç ve az parladığını gözlemledim. 


Hazır Flormar Pin Up serisinde muazzam bir indirim yapmışken alınası bir ürün. Ben ulaşabildiğim kiosklarda ve internette bulamadım. İnternette instant olanı var, o yapısal olarak Porefessional'a daha çok benziyor.Bunun yerine ondan alacağım sanırım. 

Ama siz bu ürünü bulursanız kesinlikle alın, çünkü 5 TL'ye alınabilecek mükemmel bir ürün.Hatta bulabilirseniz bana da iki tane kapın :)

Sevgiler..

2 yorum:

  1. bunu almıştım sanırım ama kışı bekliyorum yaz sıcağında çok iyi gelmedi bana :-(

    YanıtlaSil
  2. Harika .bende bloğuma bekliyorum. www.rnkync.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)