BU BLOGDA ARA

18 Eylül 2015 Cuma

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu // Karma ve Yağlı Ciltler İçin

Herkesin makyaj temizleme yöntemi birbirinden farklılık gösterse de, temel mantık cildi derinlemesine temizlemek. Bazılarımız direkt bir yıkama ürünüyle işe başlarken, çoğumuz makyaj temizleme suyu ile bir ön temizleme yapıyoruz.Çoğumuz diyorum çünkü, bu tarz misel solüsyonlar bu kadar popülerken aksini düşünemiyorum. 

Her ne kadar yazmamış olsam da bir çok makyaj temizleme solüsyonu denedim.Bunlardan biri de, daha önce bir çok ürününü denediğim  Cyrene markasına ait, yağlı ve karma ciltler için yüz ve makyaj temizleme suyu.

Genelde makyaj blogları bu tarz misel sularda temel kıstas olarak Bioderma'yı ele alsa da, ben böyle bir kıyaslama yapmayacağım.Hatta dayak yemeyeceksem ben Bioderma'nın misel solüsyonunu pek sevmedim. Ürünü kıyaslama yapmadan değerlendireceğim.


Misel solüsyonlar durulanma gerektirmediği için ,makyajı temizlemek için tek başına kullanılıyor olsa da, yukarıda da söylediğim gibi ben ön temizlik yapmak için bu sulardan yardım alıyorum. Cyrene misel solüsyon, ten makyajının % 80-85 ' lik kısmını,gayet nazik bir şekilde, ilk seferde temizliyor. Eğer ardından cildinizi su ve bir yıkama ürünüyle arındırmayacaksanız, tam temizlik için ikinci uygulamayı yapmanız gerekir. Yağlı ve karma ciltler için özel bir ürün olduğundan cildi gerer, kurutur diye düşünebilirsiniz fakat ne kurutuyor, ne geriyor, ne de irrite ediyor.Normalde cildim, pamukla müdahaleye başladığım andan itibaren kızarmaya başlar.Ama bu solüsyonu kullanırken kızarma sorununu yok denecek kadar minimum düzeyde yaşadım. 
Ürün sebum dengesini sağlamakta başarılıyken,bünyesinde nemlendirme özelliği de barındırıyor. Sonuç itibariyle sevdim,TEN MAKYAJINI TEMİZLEME KONUSUNDA OLDUKÇA BAŞARILI BİR ÜRÜN. 

Göz makyajı temizleme konusunda ise ne çok başarılı ne de çok başarısız.İyi bir sonuç almak için ürünü pamuğa bolca dökmek, bu da israf demek, ve göz kapağında normalden biraz daha fazla bekletmek gerekiyor. Bu şartlarda nispeten kolay ve eziyetsiz bir temizleme sağlıyor olsa da, ancak %75-80 oranında bir başarısı var. Gözleri tahriş etmiyor ve yakmıyor olduğunu da eklemem gerek.Bu ürünün performansı çok kötü olmasa da ben göz makyaj temizliği işini çift fazlı,yağlı temizleyicilere bırakma taraftarıyım. 


Sevdiğim Cyrene ürünlerine bu makyaj temizleme suyunu da ekleyerek listeyi kabartıyorum. Cyrene ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve hayvansal ürün içermiyor. Ürünlerin formülasyonlarının sade ama etkili, koruyucu olarak da en masum içeriklerle donatılmış olması markayı diğerlerinden apayrı bir yere koyuyor.Siz de ambalajıyla kullanım kolaylığı sağlayan Cyrene misel solüsyonu alınacak listenize gönül rahatlığıyla ekleyebilirsiniz.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Cyrene gerçekten çok başarılı bir marka bütün ürünleri çok severek kullanıyorum bu misel su da oldukça iyiydi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kullandığım ürünlerin çoğunu sevdim, bir tek yüz yıkama jeline nötr kaldım.

      Sil
  2. Yüz ve makyaj temizleme suyu ile toniği severek kullanıyordum ki makyaj temizleme suyumun çabucak kokusu değişti.Neden böyle oldu bilemedim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2 haftadır kullanıyorum herhangi bir koku değişmesi olmadı, saklama koşullarını gözden geçirmelisin belki de canım.

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)