BU BLOGDA ARA

20 Eylül 2015 Pazar

Cyrene Güneş Sonrası Losyon // After Sun Soothing & Cooling Moisturising Lotion

Tam bir yaz insanıyım.Güneşi görmekten çok hazzetmeme rağmen,güneş ürünleriyle aram pek iyi değil, artık biliyorsunuz. Deniz kenarında kendimi ciddi anlamda koruyor olsam da, günlük yaşamımda güneş kremi kullanmayı alışkanlık haline getiremedim.



Bu yüzden sıcacık,güneşli yaz günlerinde,  güneşe maruz kalan tenimi biraz rahatlatmak adına güneş sonrası ürünler kullanmayı tercih ediyorum,- yani zorunda kalıyorum-. Aslında aloe vera jeller de bu işi gayet güzel üstleniyor ama gene de yeni ürünler denemeyi sevdiğim için farklı ürünlere yöneliyorum.



Konu güneş yanığı olunca, çözümün tatmin edici olması gerekiyor.Bu anlamda bir çok ürün denedim. Bazıları çok büyük hayal kırıklıkları yaşattı. Bioderma'nın güneş sonrasını losyonunu kullanarak hayatıma devam ediyordum.Son kararım oydu. Fakat neredeyse her ürününü keyifle kullandığım Cyrene markasına ait aloe veralı güneş sonrası losyonu, alışkanlığımı değiştirecek gibi görünüyor.
Markanın olabildiğince temiz olması, zararlı içerikleri liste dışı bırakması ve olabilecek en güvenilir koruyucularla ürünlerin raf ömürlerini uzatmaları,markayı tercih etme nedenlerimden en birincisi.Marka emin ve temiz adımlarla yükseliyor.

Normal şartlarda zaten  yanık ve cilt tahribatları için Skin79 Aloe Vera Jel'i kullanıyorum, hai böyle olunca aloe vera içeren bir güneş sonrası losyonunun da başarılı olabileceğine kesin gözüyle bakıyordum.Öyle de oldu.Beyaz tenli olduğum için, deniz kenarında her ne kadar da korunsam, güneş tenimi yakıyor.Gün sonunda eve kızarmış ve gerilmiş bir ciltle dönüyorum. Tatil boyunca,duştan sonra (kimi zaman bephantol tercih ettiysem de) keskin nane kokulu Cyrene güneş sonrası losyonu tüm vücuduma uyguladım.



Ürün içerdiği aloe veradan kaynaklı yapışkan bir his bırakabilir diye düşünebilirsiniz fakat bırakmıyor, çarçabuk emilip hızlı bir şekilde tenden kayboluyor.Anında rahatlama ve muzaam bir ferahlama sağlıyor. Hele bir de hafif bir esinti varsa, rüzgar teni her okşadığında daha da serinletiyor,daha da keyif veriyor.Cildi nemlendirmesi de oldukça başarılı,hem de bu işi yağlandırmadan yapıyor. Yağlandırmadan nemlendiren ürünleri hepimiz seviyoruz değil mi?



Ürünün yapısal özellikleri  ve görevini yerine getiriyor olması beni oldukça tatmin etti.Ambalajı ise bilindik sapsade Cyrene ambalajı.İçerik listesi ve ürünün üretim tarihi açık bir şekilde, plastik sıkılabilir şişenin arka tarafında yer alıyor. Kapağının üzerindeki 'press' yazan yere basıldığında tahliye açıklığı ortaya çıkıyor.Bu tarz kapaklara 'çıt kapak' diyorum ben.Çıtlatıyorum, istediğim kadar ürünü alıyorum ^^

Cyrene markasının kullanmaktan keyif aldığım ürünlerine yenileri eklenmeye devam ediyor.Temiz içerik derseniz bu üründe var, işlevsellik derseniz o da var,daha ne olsun? Alın tatil boyunca kullanın, güneşli günlerin sonunda kullanın,yaz sonrası da günlük nemlendirici olarak kullanın ki heba olmasın. Ne de olsa güneş sonrası losyonunu, günlük nemlendirici olarak kullanmayan bizden değildir ^^ Ayrıca buzdolabında saklarsanız, bana bir teşekkür daha borçlanırsınız ^^

Sevgiler.

1 yorum:

  1. Cyrene ürünlerini genel olarak bende çok beğeniyorum. Bu ürününü deneme fırsatım olmadı. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)