BU BLOGDA ARA

21 Eylül 2015 Pazartesi

Butterflies & Flowers

Wet'n Wild ojeleri artık Türkiye'de Gratis' lerde bulmak mümkün biliyorsunuz.Bana sevgili arkadaşım +Coco Bolinho yurtdışından gelirken getirmişti bu ojeleri. 


Wet n Wild megablast  ojeden şuradaki yazımda bahsetmiştim. Çiçekleri de gene o posttaki noktaları kullanarak yaptım.Kelebekleri de henüz yeni sürdüğüm ojelerin üzerine yapıştırdım. Tam yazlık bir manikür oldu,ama yaz elden gitti :(


Fimolar kurumamış ojeye yapıştırılınca sağlam durduğundan herhangi bir yapıştırıcı kullanmadım.Tek sıkıntı fimoların sağa sola takılıyor olması, ama bu güzelliği tırnaklarınızda taşımak isterseniz biraz dikkatle tüm gün beraber gezebilirsiniz :)







Bu nail art çalışmasını ben çok sevdim,beni çok neşelendirdi,umarım siz de sevmişsinizdir^^

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş wetnwildın bu ojesi keşke olsa burada rengi harikaymış

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş canım özellikle çiçekli olanlara bayıldım bayramda yapmayı düşünüyorum :) seni takibe adım bana da beklerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)