BU BLOGDA ARA

17 Ağustos 2015 Pazartesi

Wellness & Beauty Meersalz - Öl- Peeling // Limon ve Mine Çiçeği Özlü Deniz Tuzu İçeren Vücut Peelingi

Rossmann Mağazalarından bahis açılınca aklıma ilk banyo ürünleriyle dopdolu reyonlar geliyor. Mis kokulu, çeşit çeşit banyo ürünleri alıp, denemeyi çok seviyorum çünkü. Wellnes & Beauty markası da bir çok ürünle, Rossmann  reyonlarını süslüyor.


Wellness & Beauty Vücut Peelingi
Aslına bakılırsa vücut peelinleri pek ilgimi çeken ürünler değiller.Sebebi ise maymun iştahım! Birbiri ardına aldığım yüz peelinglerini, tükenmek bilmedikleri için, vücut peelingi olarak kullanıp bitiriyorum.Ama bu Rossmann ziyaretimde vücut pellingi de aldım. Marka bu kadar dillerindirilince  kayıtsız kalmak ne mümkün!


Wellness & Beauty Vücut Peelingi

Bir kaç çeşidi olan peelinglerden narenciye kokusu sevdiğim için Limon ve Mine çiçeği  özlü olanını aldım. Ürün 300 gr'lık çok şık cam bir kavanozda piyasaya sürülmüş. Kavanoz o kadar şık ki birince içine ne koyarım diye düşünmedim değil ^^ Kapağında ki  metal açma kapama mekanizması ıslanınca oksitlenir muhtemelen, o yüzden ıslatmamaya özen gösteriyorum. Şimdilik pırıl pırıl duruyor, bakalım.


Wellness & Beauty Vücut Peelingi

Misler gibi kokan Limon ve Mine Çiçeği Özlü bu peeling, iri deniz tuzu tanecileri içeriyor. İçerisindeki yağ özgül ağırlığından kaynaklı yüzeye çıkıyor, kullanmadan önce karıştırmak şart. Yeterli miktardaki ürünü alıp, nazik hareketlerle tüm vücuduma uyguluyorum. Topuklarıma, diz kapaklarıma ve dirseklerime biraz daha sert hareketlerle uyguluyorum. Duruladıktan sonra cildim tertemiz ve yumuşacık oluyor. Verdiği temizlik hissi muhteşem. Keselendikten sonraki temizlik hissiyle aynı.Fakat tahriş olmamış ve kızarmamış bir cilt bu ürünün artı yanı! Bu noktada bir dip not düşmeden geçemeyeceğim, peeling taneciklerinin iri ve sert olduğu için çok hassas ve sivilceli ciltler için uygun olmayabilir. Kullanmakta ısrarcı olunacaksa dikkatli kullanmak şart. Haftada bir keselenmek yerine bu ürünü uyguluyorum. Tertemiz ve yumuşamış bir ciltle duştan çıkıyorum, kremlenmek zorunda da kalmıyorum.İçindeki yağ sayesinde tüm gün nemli bir ciltle geziyorum zaten^^ 

Wellness & Beauty Vücut Peelingi

Wellness & Beauty Vücüt Peelingi paraben, alkol ve silikon içermiyor.Bu peelingi keyifle kullanıyorum ve tekrar tekrar alacağım ürünler arasına adını yazıyorum. 

300 gr Wellnes & Beauty Vücut Peelingi 12,90 TL.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. bunun sarı renkli olanı yeni bitti başka bir marka var elimde bitirince buna geçeceğim ve bunlardan devam edeceğim artık :-))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bu urunu yuze kullanmak ne derece dogru sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ürünü yüze kullanmak yanlış bir tercih olur.Tanecikleri çok iri olduğu için cildinize çok zarar verir, uzun vadede gözeneklerinizin genişlemesine sebep olabilir.Yüz için olan küçük tanecikli peelingleri tercih etmenizi öneririm.
      Sevgiler..

      Sil
  3. Merhaba bu urunu yuze kullanmak ne derece dogru sizce

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)