BU BLOGDA ARA

16 Ağustos 2015 Pazar

Solait Kids SPF 50 + Nemlendirici Güneş Losyonu

2 yıldır güneş kremi olarak Bioderma Kids'i tercih ediyordum(k), fakat bu sene bir değişiklik yapıp Watsons'larda satılan,daha uygun fiyatlı Solait Kids SPF 50+ Güneş kremini aldım.Biraz tereddüt ettim ama pişman olmadım.



Güneş kremi kullanmaya fazla özen göstermediğimi daha önce söylemiştim.Ama söz konusu kar beyaz kızım olunca, güneş kremi konusunda fazlaca hassasım.Güneş kendini göstermeye başlayınca önlemimizi alıyoruz.
Solait Kids SPF 50+ Güneş Losyonunu kızım için yaklaşık iki aydır, kendim için ise 10 gündür falan kullanıyorum.Çok fazla güneş koruma ürünü kullanmadığım için kızıma ortakçı olmayı tercih ediyorum ^^



Oldukça akışkan yapıdaki Solait Kids SPF 50+ Güneş Losyonu, yeşil renkli ve güzel hafif bir kokuya sahip.Püskürtme mekanizmalı bir ambalajı var. İyice çalkalanıp, yeterli uzaklıktan sıkıldığında,minik tanecikler şeklinde, direkt cilde püskürmek mümkün.Ürün bir yere toplanmayınca, tene dağıtması da o kolay oluyor.Uygulaması kolay olan ürünün,emilimi ise biraz zaman alıyor. Uygulamadan 10 dk. sonrasına kadar hafif yağlı,parlak ve yapışkan bir tabaka bırakıyor. Bu süre sonunda his tamamen kayboluyor. Çıplak tene uygulandıktan sonra,giyilen kıyafetlere bulaşma yapmıyor, ola ki sürerken kıyafetlerinize bulaştırdınız leke bırakmıyor, yıkanınca çıkıyor. Buna rağmen suya girince tenden akıp gitmiyor.

Kızım çok beyaz tenli olduğu için onun güneşten korumasını ekstra önemsiyorum.Bu kremin koruması da oldukça iyi.Bembeyaz olmasına rağmen teni hiç kızarmadan, yani 'yanmış' bir görüntü oluşmadan, gayet sağlıklı bir biçimde bronzlaştı. Ürünün korumasına  güvenmemin bir sebebi de kendi deneyimlerime dayanıyor. Pikniğe giderken Nehir'e krem sürmüştüm ama kendime krem sürmemiştim. O, günü gayet rahat tamamlarken, çoğunlukla gölgede durmama rağmen ensem ve kollarım bildiğiniz güneş yanığı oldu. İki gün güneş sonrası losyonlarla ferahlamak zorunda kaldım.



50 + yüksek güneş koruma faktörlü Solait Kids Losyon, 200 ml'lik, püskürtme mekanizması kilitlenebilir işlevsel bir ambalajla kullanıma sunulmuş. İçerik bilgisi okumakta çok iyi olmadığım için bu konuda bir şey söylemeyeceğim fakat çocuklara özel üretilmiş bir ürün olduğu için, hassas içeriğe sahip olduğunu umuyorum. 

Güneş korumasını yeterli bulduğum, ve nemlendirme özelliği de mevcut bu ürünü severek kullanıyoruz. Seneye tercihimizi gene bu üründen yana kullanacağız sanırım ^^

Ama sizin önerilerinizi de alırım, şu ürün daha güzel dedikleriniz varsa paylaşın benimle.

Sevgiler..

1 yorum:

  1. evde artık o kadar küçük çocuk olmadığı için bunlara pek bakmıyorum ama soleitin diğer bazı ürünlerini kullanıyorum ben de..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)