BU BLOGDA ARA

21 Ağustos 2015 Cuma

Pantene Keratin Onarıcı E Vitaminli Yağ // Onarıcı ve Koruyucu Bakım

Saç bakım yağlarını alıp alıp kullanmayan biri olarak ilk defa bir saç bakım yağını neredeyse her duştan sonra kullandım.Bunda deniz, kum ve güneşli bir tatilin etkisi oldu :)

Saç bakım ürünlerini çok seviyorum.Ama özel bir bakım kürüm vesairem kesinlikle olmadı.Kürler falan yerine daha pratik ve kısa yoldan çözüm getiren ürünler kullanmayı seviyorum. Durulanmayan bu bakım yağları da hem pratik hem de işlevsel, tabi hepsi benim için değil. 
Reklam yüzü Bergüzar Korel olan Pantene Keratin Onarıcı E Vitaminli Yağ'ı bir çoğumuz televizyonda bir çok kez gördük.Açıkçası eğer firma gönderisi olmasaydı, alıp denemeyeceğim bir üründü.Raf bekleyen bu tarz bakım yağlarımı düşünürsek almam çok saçma olacaktı. 
Watsons aracılığıyla denediğim bu yağ içerdiği keratin ve E vitamini ile saç kırıklarının oluşmasını engellemeyi ve saça bakım yapmayı amaçlıyor. 


15 günlük tatilim boyunca plaj çantamdan ayırmadığım bu ürün vaadlerini gerçekleştiriyor mu derseniz, evet diyeceğim.Bir iki kullanımdan sonra kenara bıraktığım ürünlere hiç benzemiyor. Bu ürünü kullandıklarımdan ayıran en öneli özelliği saçlarımı yağlandırmıyor olması. Taranmış ve fazla nemi havluyla alınmış saç boylarıma genelde iki pump ürünü uyguluyorum.Uygulamayı saç uçlarımdan başlayarak, diplere gelmeyecek şekilde, saçlarımı avuç içlerimde ovalayarak yapıyorum. Saçlarım kuruduktan sonra daha önce belirttiğim gibi yağlanmıyor, dahası sertleşmiyor ve parlak görünüyor. Kullandığım dönem boyunca yeni kırık oluşumu gözlemlemedim.Tabii ki tek etken bu ürün değil.Saç kremi kullanmayı bıraktığımdan beri, kolay tarama spreyi uygulamadan asla saçlarımı taramıyorum.Yani yıkama sırasında kolay keçeleşen saçlarımı yıpratmamak için azami özen gösteriyorum. Koruyucu bakım,onarıcı bakım uygulamaktan her daim mantıklı bir adım! 
Tatil boyunca denizden ve havuzdan çıktıktan sonra ise bol bol kullandım ürünü. Saçlarım güneş ve denizin olumsuz etkisini hiç hissetmedi diyebilirim. Matlaşmadı, sertleşmedi ve sönükleşmedi.
Kuru uygulamayı ise sadece saçlarım elektriklendiğinde yapıyorum.Çok az bir ürünü ellerim arsında ovaladıktan sonra hafif darbelerle saçlarıma uyguluyorum.Sonuçtan memnunum.


Ambalajını sevdiğim ve kullanışlı bulduğum ürünün etkilerini de sevdim.Saçlarımı yağlandırmadan, pürüzsüz ve parlak göstermesi kalbimi çalmaya yetti de arttı,koruyucu özelliği de mest etti desem yeri.Bitene kadar keyifle kullanıp, daha çok seveceğim bir ürün bulmazsam saç bakım rutinime dahil edeceğim. Pantene onarıcı yağı Watsons ve bir çok parfümeride kolayca bulabilirsiniz.

Sevgiler..

5 yorum:

  1. yağlar saçıma ağır geliyor daha çok bakım kremi tercih ediyorum..

    YanıtlaSil
  2. tatili sağlıklı bir saçla atlattıysan valla ne mutlu sana :) ben de lorealin extraordinary yağını her banyodan sonra uçlarıma uyguluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bu muhteşem bir serum. Yanmış ve çok yıpranmış saçlarım vardı, çok işime yaradı. fakat bir keşiflik yaptım ve Ben önce saçıma katkısız keratin buldum ve yükledim. Üzerıne de bu serumu yaptım. Bu ikisi muhteşem harıka guzel oldu. Yıpranan saçlarımdan ve kırıklardan eser kalmadı. Hem de super parladı, nemlendi. Çok mutluyum. Katkısız keratin ve bu bakım ikilisi artık vazgeçilmezim.

    YanıtlaSil
  4. 4 ay sonra tekra merhaba, Yıpranmış saçlarımı katkısız keratinle onardıktan sonra, şu an hızlı saç uzatıcı ve dökülme önleyici Garantili keratin dip bakım seti kullanıyorum. Sonuçlardan çok memnun olunca burada paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bende ayşenur gibi keratin dip bakım seti kullanıyorum, gerçekten sonuç muhteşem. Merak edenler için satın aldığım işletme ismi vermicem reklam olmasın diye ama kayıtlı olduğu site adresi lookinwell.com bu sitede birçok işletme var ve uygun fiyatlı bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)