BU BLOGDA ARA

10 Ağustos 2015 Pazartesi

Neutrogena Visibly Clear 3 in 1 Temizleme Jeli

Cildimdeki gözeneklerden ve, içine doluşan hain kirlerden mütevellit oluşan, siyah noktalardan o kadar nefret ediyorum ki -sanırsın seven var - açıklamalarında siyah noktalar üzerindeki etkisi, bilmem kaç hafta 'düzenli' kullanımda, klinik çalışmalarla kanıtlanmıştır yazan ürünlere resmen yapışıyorum.Sanırım biraz  bilinçsiz bir - biz ona iyi niyetli kolay güvenen de diyebiliriz- tüketiciyim ^^ 
Halim bu olunca bir zamanlar Clean &Clear'ın gözenekler üzerinde etkili bir ürününü sırf ilk kullanımda etkili ibaresini okuyunca almıştım.Öyle heveslenmiştim ki, ertesi gün kalkacaktım cildim bebek poposundan hallice olacaktı.Ve tabii ki sonuç öyle olmadı,ürün ise çöp oldu :) Yine de bu konuda akıllanmamış olmak benim hayatımın en keyifli tarafı.Her daim yeni şeyler deneyebiliyorum^^  Neutrogena Visibly Clear Temizleme Jeline de bu mantıkla bir şans vermeye karar verdim. Etkisi klinik olarak kanıtlandı diyor yahu!  



Neutrogena Visibly Clear Temizleme Jeli beyez renkli ve içinde minik ama sert peeling tanecikleri olan 3 etkili bir ürün.Yıkama jeli- peeling ve maske olarak kullanılabiliyor.Elimde milyon tane maske olduğu için maske olarak kullanma ihtiyacı duymadım.Çoğunlukla yıkama jeli, daha az sıklıkla peeling olarak kullandım.


Peeling: Sadece ellerimi ıslatıp,elime aldığım ürünü, önce ellerimin arasında ovalayıp daha sonra dairesel hareketlerle cildime uyguluyorum.Biraz törpü etkili olsa da, başarılı bir peeling uygulamış oluyorum.

Yıkama Jeli: Hem elimi,hem yüzümü ıslatıp ürünü bastırmadan cildime yayıyorum.Daha sonra ellerimi biraz daha ıslatıp,dairesel hareketlerle cildimi temizliyorum.Böyle kullandığımda cildimi daha nazik temizliyor,benim de tercihim  genelde bu tarz kullanımdan yana oluyor.


Her iki kullanım sonrasında da cildimin gerçekten iyi temizlendiğini hissediyorum.Gözeneklerim arınıyor,cildim pembe ve tazelenmiş bir görünüme kavuşuyor.Yoğun yapısına ve yağlı ciltlere yönelik bir ürün olmasına rağmen cildimi kurutmuyor, ardından uyguladığım kremlerin emilimini kolaylaştırıyor.
Benim için ürünün iki olumsuz yanı var; birincisi tanecikleri çok sert.Sabah akşam kullanıma uygun bir ürün değil.Sık kullanmak cildi yoracağı için ben sadece akşamları kullanmayı tercih ediyorum. İkincisi ise hiç köpürmüyor.Köpüren ürünleri sevdiğim için ara sıra köpüren bir ürünle aldattığım doğrudur^^


Çoğunlukla yıkama jeli olarak kullandığım bu üründen memnunum. Gözeneklerin sıkılaşmayacağı gerçegini kabullendim,temizlenmiş gözenekler yeterli geliyor.Ürünü indirimde 4.90 TL gibi komik bir fiyata almıştım.İndirimlerini kollayıp -özellikle Migros'unkileri- cildiniz aktif sivilceli değilse bu ürüne bir şans verebilirsiniz.Bu fiyata sevilesi bir ürün^^

Sevgiler..

4 yorum:

  1. böyle ürünler seyahatte şahane oluyor tek üründe hallediyorum herşeyi..

    YanıtlaSil
  2. Ben de nemlendiricisi kullanıyorum. Yağsız ibaresini görünce senin gibi yapışmıştım ben de. Çok hafif bir yapısı var, yumuşacık yapıyor, hemen emiliyor. Memnunum ben. :) clean & clear'in amerikada falan çok iyi yağsız alkolsuz salisilik asitli falan değişk ürünleri var ama burada yok malesef

    YanıtlaSil
  3. Ben de sadece Arındırıcı Temizleme Jeli'ni kullanıyorum ve çok memnunum. Bütün makyajımı rahatlıkla çıkarıyor. Kaç kutu bitirdim, hatırlamıyorum ^^

    YanıtlaSil
  4. Böyle peelingleri sabah akşam değil ama makyajımı temizledikten sonra kullanınca cildim daha temizlenmiş gibi geliyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)