BU BLOGDA ARA

2 Ağustos 2015 Pazar

Madame Coco Argan Duş Jeli

En çok tüketilen banyo ürünlerinin başını duş jelleri çekiyor sanırım.Hele bir de bol bol kullanıp,banyo keyfinizi köpüğe boğmaya bayılıyorsanız siz de benim gibi duş jeli tüketimini, su tüketiminizle yarıştırabilirsiniz :) 


Hızlıca bitirdiğim duş jellerimin yerine başka markaların duş jellerini almaya bayılıyorum. Son zamanlarda yeni hevesim ev dekorasyonu olunca Madame Coco'dan çıkmaz oldum. Malum %50 + %50 indirimler acayip cezbedici.Zaten bu indirimler olmasa Coco'cum çok boş kalırdı ^^
Madame Coco'nun kişisel bakım ürünleriyle pek ilgilenmiyordum ama indirim döneminde denk gelince sırf meraktan, denemek amaçlı krem ve duş jeli almıştım. Otantik şişesi ve güzel kokusu nedeniyle tercihimi ise Argan duş jelinden yana kullandım. 


Bu duş jelinin kolayca sıkılan ambalajını çok sevdim.Tahliye açıklığı da tam kararında olunca duş jelini istenen miktarda almak mümkün. Şeffaf renkte olan argan duş jeli misler gibi kokuyor.Güzel köpürüyor, cildi germeden, kurutmadan güzelce temizliyor.  Duştan çıkınca tenimin hala nemli olduğunu hissediyorum.Kokusunu da bir kaç saat daha tende hissetmek mümkün.
Madame Coco Argan Duş Jeli ile ilgili tek sıkıntı içerik listesinde SLS'nin ilk sıralarda yer alıyor olması. Diğer korkulu rüya paraben ise bu üründe bulunmuyor. 

SLS içermesi sorun olmayacaksa bu duş jelinden mutlaka bir tane alın deneyin. Duş keyfiniz nasıl güzelleşecek göreceksiniz:) Ben iki tane daha aldım bile ^^

Sevgiler...

6 yorum:

  1. Ben kuru ciltliyim argan yağ lı ürünleri çok seviyorum bunuda almak, kullanmak isterim teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. el kremleri ve vücut spreylerini seviyorum ama du jelini denememiştim. Ürünün fiyatı indirimde ne kadardı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kremlerini ben de kullandım, sprey hiç almamıştım.İndirimde 6.90di sanirim.Umarim yanlis hatirlamiyorumdur.
      Sevgiler..

      Sil
  3. SLS olmayaydı iyiydi gerçi duş jelleri tende kalmıyor en azından durunabiliyor ^^

    YanıtlaSil
  4. İndirimde Madame Coco'nun fiyatları al, bunu da, bak bu da çok uygun hadi bunu da alalım tarzı oluyor, kendimi kaybediyorum :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)